دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1395 - 10:11

تب داغ فوتبال در لیگ آزادگان/ میثاقیان به خونه به خونه رسید

هفته‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور روزهای حساسی را سپری می‌کند و هفت تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند.
کد خبر : 81388

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در حالی که این روزها نگاه همه اهالی فوتبال به لیگ برتر و مشخص شدن قهرمان این فصلاز رقابت‌های فوتبال کشور است جذابیت و حرارت داغ فوتبال در لیگ دسته اول هم کمتر از لیگ برتر نیست. این روز‌ها تیم‌های لیگ دسته اولی در حال تلاش هستند تا در رتبه‌های اول تا سوم این لیگ قرار بگیرند تا مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کنند.


در حالی که تنها سه هفته به پایان مسابقات لیگ آزادگان باقی مانده است، هفت تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند که در بین این تیم‌ها، پیکانی‌ها با اختلاف امتیازی مناسب نسبت به تیم‌های دیگر شانس بیشتری برای حضور در لیگ برتر دارند. پیکانی‌ها هم اکنون با 63 امتیاز در جایگاه نخست جدول جای داند.


بعد از پیکان تیم ماشین سازی تبریز با هدایت رسول خطیبی با کسب نتایج خوب در هفته‌های اخیر توانست خودش را به رتبه دوم جدول برساند و تیم های فجرسپاسی، نفت آبادان، خونه به خونه، مس رفسنجان و مس کرمان تیم‌های دیگری هستند که منتظر لغزش دو تیم بالای جدول هستند تا بتوانند خودشان را در بین سه تیم نخست جدول جای دهند.


وقتی که نگاهی به سه هفته پایانی مسابقات لیگ آزادگان نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که این هفته‌ها بسیار مهم و حیاتی برای مدعیان صعود به لیگ برتر است، زیرا اکثر تیم‌های مدعی در این سه هفته با یکدیگر بازی می‌کنند.


فردا و در ادامه این مسابقات و از هفته سی وششم که با انجام 10 دیدار پیگیری می‌شود تقابل دو تیم مدعی مس کرمان و خونه به خونه بابل مهمترین بازی این هفته محسوب می‌شود. نکته جالب این دیدار تقابل اکبر میثاقیان با تیمی است که تا چند هفته پیش در این تیم فعالیت می‌کرد و خونه به خونه را جز مدعیان صدرجدول قرار داد، اما بعد از بروز مشکلات میان میثاقیان و مدیران باشگاه و جدایی این مربی، خونه به خونه نتایج خوبی را کسب نکرد.


در سایر بازی‌های فردا تیم های مدعی به مصاف حریفان خودشان می‌روند تا بتوانند با پیروزی در مقابل حریفانشان مسیر صعود به لیگ برتر را هموار کنند.


مهمترین بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ آزادگان بدین شرح است:


هفته سی و ششم


خونه به خونه - مس کرمان


پیکان - پاس


ماشین سازی تبریز - گیتی پسند


مس رفسنجان - پارسه تهران


فولاد یزد - فجر سپاسی


نفت آبادان - شهرداری اردبیل


هفته سی و هفتم


ماشین سازی تبریز - مس رفسنجان


شهرداری اردبیل - حونه به خونه


مس کرمان - پیکان


فجرسپاسی - آلومینیوم اراک


هفته سی و هشتم


پیکان - شهرداری اردبیل


خونه به خونه - داماش گیلان


نفت آبادان - فجرسپاسی


گل گهر سیرجان - ماشین سازی تبریز


پاس - مس کرمان


مس رفسنجان - گیتی پسند





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته