دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1395 - 09:38
سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفت‌و گو با آنا خبر داد

تصادف زنجیره‌ای 6 خودرو در آزادراه زنجان ـ قزوین/فوت مسافر در برخورد کامیون و پراید

سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت:‌ تصادف زنجیره‌ای 6 خودرو در کیلومتر 7 آزادراه زنجان ـ قزوین بامداد امروز موجب آسیب دیدن 42 مسافر شد.
کد خبر : 81386

سید مصطفی مرتضوی،‌ سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا به حوادث مهم 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: ساعت 1:38 بامداد امروز یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با کامیون حمل سوخت در محور اصفهان ـ گلپایگان برخورد کرد که بر اثر این حادثه پنج مسافر مصدوم شدند البته حادثه‌دیدگان در همان لحظات اولیه توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر از مرگ حتمی نجات‌یافته و به صورت سرپایی مداوا شدند.


وی همچنین از واژگونی یک دستگاه کامیون خاور در محور اصفهان ـ فریدون‌شهر خبر داد و گفت: وقوع این حادثه در ساعت 5:50 صبح امروز در کیلومتر 24 محور داران ـ بوئین‌میاندشت منجر به آسیب‌دیدگی نه مسافر شد که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.


سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: برخورد کامیون و سواری پراید نیز در کیلومتر 46 محور سمیرم ـ‌ یاسوج سبب شد یک مسافر جان خود را از دست دهد. یک مصدوم حادثه‌دیده نیز توسط نیروهای امدادی به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافت.


مرتضوی همچنین به تصادف زنجیره‌ای 6 خودرو در کیلومتر 7 آزادراه زنجان ـ‌ قزوین اشاره کرد و گفت: این تصادف زنجیره‌ای میان سه سواری، یک دستگاه اتوبوس و 2 کامیون به وقوع پیوسته است که منجر به حادثه دیدن 42 مسافر شد البته تمام آسیب دیدگان توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته