دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از دسامبر سال جاری اکران می‌شود؛

جیمز کامرون با «آواتار» روی پرده سینما/ فیلمی درباره یک لشکر سرباز «ناوی»

جیمز کامرون با «آواتار» روی پرده سینما  فیلمی درباره یک لشکر سرباز «ناوی»
«آواتار جدید: راهِ آب»، فیلمی جدید از جیمز کامرون است که ماه دسامبر اکران می‌شود، در این فیلم لشکر سربازهای «ناوی» حضور دارند.
کد خبر : 813636

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری آنا، جیمز کامرون از آخرین ساخته خود تحت عنوان «آواتار: راهِ آب» بزودی رونمایی می‌کند.

بر اساس این گزارش، این فیلم قرار است در ۱۶ دسامبر مقارن با ۲۴ آذر سال جاری اکران شود. همان طور که انتظار می‌رفت با نزدیک شدن تاریخ اکران، ساخت این فیلم مراحل پایانی را سپری می‌کند.

جیمز کامرون با «آواتار» روی پرده سینما/ فیلمی درباره یک لشکر سرباز «ناوی»

این فیلم نگاه دقیق‌تری به جدیدترین تهدید علیه منطقه «پاندورا» دارد. (پاندورا منطقه‌ای است که ناوی‌ها در آن زندگی می‌کنند.) این قسمت از آواتار گروهی از انسان‌های نوترکیب، سرباز‌های آواتار ناوی (ناوی نام گونه‌های انسانی در مجموعه فیلم‌های آواتار است) با خاطراتی از ذهن سرباز‌های کشته شده، را به تصویر می‌کشد که به شکل تهدیدکننده و خطرناکی دوباره جوان شده‌اند.

با الهام از فیلم‌های ماندگار قبلی کامرون مانند «بیگانگان»، فیلم جدید نیز نگاهی دارد به گروهی از کاراکتر‌ها با شخصیت و فردیت خاص در میان نوترکیب‌ها، به طوری که هر یک از آن‌ها خالکوبی، لباس و مدل موی خاص خود را دارند.

چیزی که جلب توجه می‌کند غیبت شخصیت منفی فیلم قبلی سرهنگ «مایلز کواریچ» با بازی «استفن لنگ» است. اما او به شکل یک کارکتر جدید در قالب یک آواتار نوترکیب در این فیلم نیز ایفای نقش می‌کند. علاوه بر این، «مت جرالد»، که در فیلم قبلی نقش سرجوخه لایل وینفلیت را بازی می‌کرد، نیز در قالب یک سرباز نوترکیب در این فیلم جدید حضور دارد.

با توجه به این که بسیاری از آواتار‌ها در فیلم اول آزمایش و کشته شدند، گنجاندن نوترکیب‌ها در فیلم جدید به افزایش خطرات ناشی از بازگشت ماهیت ویرانشده آواتار‌ها کمک خواهد کرد. درحالی که تبلیغات فیلم هیچ چیز تاز‌ه‌ای ندارد، اما دیدن نوترکیب‌هایی دارای شخصیت‌های متفاوت در کنار هم این نوید را به ما می‌دهد که این فیلم تفاوت‌های بسیار زیادی با «آواتار» قبلی دارد.

با وجود این همه راز و رمز و معما حول این فیلم، طرفدار‌های «آواتر» مجبور نیستند که برای پاسخ به سوال‌هایشان مدت زیادی منتظر بمانند، چراکه قرار است فیلم در ماه آینده راهی سالن‌های سینما شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته