دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قنبرزاده در پاسخ به آنا و در واکنش به وضعیت شهره موسوی:

من صلاحیت اظهار نظر در این مورد را ندارم/ به استقلال فرصت دادیم که مشکلش را حل کند+ فیلم

من صلاحیت اظهار نظر در این مورد را ندارم  به استقلال فرصت دادیم که مشکلش را حل کند+ فیلم
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت شهره موسوی واکنش نشان داد.
کد خبر : 813588

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، منصور قنبرزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم خوبی برگزار شد با توجه به اینکه تیم ملی در اردو هست و با توصیه پزشکان شرایط حساس است. تشخیص کادرپزشکی این بود که همه نیایند و به نمایندگی تعدادی از بازیکنان آمدند. آقای کی روش هم کسالت داشت که نیامد. امیدوارم تیم ملی دل مردم را شاد کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پیراهن تیم ملی که به هواداران فروخته شد و اینکه به آن انتقاد شد، تصریح کرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم. شما هر رنگی را بیاورید هر کسی نظری می دهد و هر کسی یک رنگ را می پسندد. این برند برندی ایرانی است و افتخار است که با برند ایرانی به قطر می رویم. سلیقه ها متفاوت است و مثل غذا می ماند، همه یک غذا را دوست ندارند.

قنبرزاده در مورد اینکه حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال اعلام کرده که شهره موسوی دیگر حق حضور در فدراسیون را به دستور تاج ندارد، گفت: من اطلاعی ندارم که آخرین وضعیت او چیست. خانم موسوی درگیر مسائل شخصی است و من اصلا در جریان نیستم. در صلاحیت بنده نیست  این موضوع در صلاحیت قوه قضاییه است که صحبت کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا که پرسید این قوه قضاییه به فدراسیون فوتبال اعلام نکرده کسی که در بازداشت بوده چطور می تواند در تصمیمات مهم فوتبال نقش داشته باشد، گفت: من عضو هیات رئیسه هستم. اگر هم اطلاعی داده باشند در هیات رئیسه طرح موضوع نشده است. این مسائل را چون اطلاع ندارم و چون صلاحیت اظهار نظر ندارم بگذارید حرفی نزنم.

قنبرزاده در مورد بدهی استقلال به سازمان لیگ گفت: جلسه خوبی با فتح الله زاده داشتیم و گفت حق باشگاه ها هست که پیگیر باشند. دنبال منابع مالی هستند. ما هم تعامل کردیم که کارها انجام شود. این قرارداد زمان من بسته نشده است به هر حال به استقلال فرصت دادیم تا مشکلات حل شود واگر نشود طبق سازوکاری که در قرارداد ثبت شده موضوع را پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته