دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بعد از مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال

تاج: برای تیم ملی همیشه حاشیه درست می‌کنند/ به قطر می روم تا تیم با شرایط بهتر برود

تاج: برای تیم ملی همیشه حاشیه درست می‌کنند  به قطر می روم تا تیم با شرایط بهتر برود
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: برای تیم ملی همیشه حاشیه است، حاشیه را به وجود می‌آورند و در دوره‌های قبل هم داشتیم.
کد خبر : 813585

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مهدی تاج در پایان مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: الحمدلله برنامه خوبی بود. به هر جهت مراسمی بود که ما فکر می‌کردیم باید برگزار شود.

وی افزود: امیدوارم تیم ملی در شرایطی که هست بهترین نتیجه را رقم بزند. بالاخره پوشیدن پیرهن تیم ملی افتخاری است که نصیب هر کسی نمی‌شود. امشب بازیکنان خوبی در مراسم بودند. تقریبا بازیکنانی که ما در داخل داشتیم و در تیم ملی بودند همه آمده بودند. ما لژیونرها را نداشتیم چون آنها امشب و فردا شب بازی دارند. ان‌شاءالله قطر به تیم ملی می‌پیوندند.


رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برند پیراهن تیم ملی خاطرنشان کرد: برند داخلی ست و به دستور مقام معظم رهبری که تأکید کرده بودند حتی‌المقدور از تولید داخلی استفاده شود ما امسال این کار را انجام دادیم. به علاوه اینکه یک پیراهن دیگری یبرون آمده بود که دو تا یوز بودند و اینها جلوی هم بودند که اساسا این پیراهن تیم ملی نبود. توسط فدراسیون هم تهیه نشده بود. این پیراهن به طور کامل حذف شد. البته می‌گویم بنا نبود پیراهن تیم ملی باشد ولی ما توصیه کردیم که دیگر توزیع نشود.


وی در مورد حل مشکل شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی زادگان برای حضور در تمرینات تیم ملی و اینکه قول می‌دهد با تمام توان از کی‌روش در مدت باقیمانده دفاع کند اگر مشکلی پیش آمد، تصریح کرد: ما واقعا این کار را انجام می‌دهیم. دیروز تا ساعت 12 شب جلسه داشتیم و هر روز با کی‌روش جلسه داریم. نگرانی‌های هم من و هم او دارد که بالاخره نگرانی‌هایی پیش می‌آید.  تیم ملی یک موجود زنده است و ممکن است هر روز مشکلاتی پیش بیاید. ولی الحمدلله شرایط خوب است و آن دو بازیکن هم برگشتند. ما هم سعی می‌کنیم تمام بازیکنان را به موقع به قطر برسانیم.


تاج درباره سفرش به قطر برای بازدید از هتل و محل تمرین تیم ملی گفت: پنج‌شنبه با یک تیمی از مجموعه امنیتی وزارت کشور و مسئولان به قطر می رویم البته از صدا و سیمای ما هم می‌آیند. می‌رویم تا شرایطی را مهیا کنیم تا تیم ملی در شرایط بهتری به قطر برود. البته اینکه بتوانیم هتل را تعویض کنیم، نمی شود، چون فیفا روی کل قطر زوم است اما تلاش می‌کنیم تا شرایطی حاصل شود که رسانه‌های حاضر در آنجا ورودی‌های مجزا با ما داشته باشند. این را قول می دهم انجام شود چون خودم هم به آقای شیخ حمد رئیس فدراسیون فوتبال قطر صحبت کردم.

وی در مورد حواشی که می‌خواهند برای تیم ملی ایجاد کنند، عنوان کرد: برای تیم ملی همیشه حاشیه است. حاشیه را به وجود می‌آورند و در دوره‌های قبل هم حاشیه داشتیم. ولی امیدورم این اتفاق حل شود و مسئله‌ای خاص پیش نیاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته