دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1401 - 15:33
رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های همدان:

تحقق «جهاد تبیین» بدون کار شبکه‌ای ابتر می‌ماند

تحقق «جهاد تبیین» بدون کار شبکه‌ای ابتر می‌ماند
حجت‌الاسلام محمدمهدی حاجیلویی‌محب گفت: مسئولان نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با کمک اعضای هیئت علمی و استادان دغدغه‌مند ایده و راهکار ارائه دهند؛ چراکه جهاد تبیین بدون کار شبکه‌ای منسجم محقق نمی‌شود.
کد خبر : 813508

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدمهدی حاجیلویی‌محب رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان در همایش جهاد تبیین دانشگاهیان که به همت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، اظهار کرد: برای نهضت جهاد تبیین فکری و اعتقادی که مقام معظم رهبری مأموریت برای دانشگاه‌ها و جریان‌های انقلابی دانشگاه تعریف کردند، باید مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با کمک اعضای هیئت علمی و استادان دغدغه‌مند ایده و راهکار ارائه دهند؛ چراکه بدون کار شبکه‌ای منسجم این امر مهم محقق نمی‌شود.

وی افزود: شناخت و فهم درست از مسائل لازمه جهاد تبیین است و کسانی می‌توانند در این عرصه گام بردارند که فهم درست و بصیرت کامل از وقایع را داشته باشند. اگر درست ندانیم نمی‌توانیم تحلیلی به‌موقع و درستی داشته باشیم. باید جبهه حق و باطل را بشناسیم و آدم‌ها را بر اساس این معیار مشخص کنیم که اگر این اتفاق بیفتد با فهم درستی از دین و پایداری درراه اسلام وجیهه حق مطمئن پیروزی راه همراه خواهد داشت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان با بیان اینکه جریان‌های معاند از مشکلات کشور برای طرح شبهه و مخدوش کردن اعتقادات مردم بهره می‌گیرند، گفت: دشمنان سعی می‌کنند اعتماد، نشاط، امید و باور اجتماعی مردم را کاهش دهند تا به اهداف خود دست یابند. رهبر معظم انقلاب مسئله جهاد تبیین را به‌عنوان مطالبه مهم از جوانان و دانشجویان در سخنرانی مراسم اربعین امسال مطرح کردند. طرح این مسئله از سوی ایشان بیانگر جایگاه دانشجویان و جوانان فرهیخته در پیشرفت کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته