دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1395 - 20:33

بختیاری‌زاده: داور صحنه‌های 90 به 10 را به نفع فولاد می‌گرفت/ جناب خان هم مشکلات ما را یادآوری کرد

سرمربی استقلال اهواز گفت: فولاد بازی مستقیم را به نمایش می‌گذاشت و عملکرد آنها هم چندان خوب نبود، اگر اشتباهات فردی نبود، بازی را واگذار نمی‌کردیم.
کد خبر : 81342

به گزارش گروه ورزشی آنا، سیاوش بختیاری‌زاده در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: «اگر من از حق فوتبال خوزستان در 90 دفاع کردم، به این دلیل بود که وظیفه داشتم این کار را انجام دهم. حتی جناب خان هم در برنامه نود از مشکلات در اهواز صحبت کرد. استقلال اهواز چند سال قبل قهرمان شد اما بچه‌های اهواز اشک ریختند، چون کسی نبود از آنها دفاع کند.اگر استقلال اهواز آدم قوی در فدراسیون داشت، به این شرایط دچار نمی‌شد.»


وی ادامه داد: «فولاد تیم حرفه‌ای است و پشتوانه مالی بالایی دارد. ما خوب بازی کردیم اما بد گل خوردیم. از بازیکنان جوان تیم عصبانی هستم. از فردا سه بازیکن تیم حق ندارند در تمرین لباس عوض کنند.»


سرمربی استقلال اهواز عنوان کرد: «فولاد در این بازی اسیر ما بود و 2 بر یک پیش بودیم اما دروازه‌بان آنها روی زمین افتاد و وقت تلف کرد. چیزی نمانده بود گل سوم را هم بزنیم و نمی‌دانم چرا بیگدلی گل سوم را نزد. در مجموع بازی خوب و پرگلی را شاهد بودیم. فولاد در این دیدار فقط بازی مستقیم می‌کرد و ما می‌دانستیم از چه حربه‌هایی استفاده کنیم.»


بختیاری‌زاده در رابطه با عملکرد دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد، خاطرنشان کرد: «مربی خارجی که به تیم می‌آید باید به فوتبال ایران، بیفزاید و به سایر مربیان علم روز را یاد بدهد، متأسفانه اسکوچیچ چیزی به فوتبال ما اضافه نکرده است و فقط برای این مربیان هزینه می‌‌شود.»


وی در خصوص اینکه او در گذشته از عبدالله ویسی هم انتقاد می‌کرد، گفت: «زمانی که در لیگ برتر مربی نبودم و به عنوان کارشناس فعالیت می‌کردم، در سال گذشته انتقادم از ویسی بابت عدم استفاده از جوانان بود. شما دیدید او همراه با تیمش به پلی‌آف رفت و به‌سختی مجوز حضور در لیگ برتر را حفظ کرد، اما اکنون این تیم با جوانان خوبی که دارد، بسیار عملکرد قوی داشته و امیدوارم در نهایت هم قهرمان شود.»


سرمربی استقلال اهوازدر ادامه تأکید کرد: «فولاد بازی مستقیم را به نمایش می‌گذاشت و عملکرد آنها هم چندان خوب نبود، اگر اشتباهات فردی نبود، بازی را واگذار نمی‌کردیم. داور هم متأسفانه در صحنه‌های 90 به 10 هم به سود حریف قضاوت می‌کرد.»


بختیاری‌زاده یادآور شد: «اگر امکانات فولاد را داشتیم، اکنون نتایج بسیاری بهتری کسب می‌کردیم. بازیکنان ما ساعت 13 امروز دور هم جمع شدند و پس از صرف ناهار، راهی محل مسابقه شدند. این وضعیت یک تیم لیگ برتری نیست. از میلاد پاک‌پرور بازیکن تیمم پرسیدم آیا شب گذشته خوابیده است که او می‌گفت تا ساعت 2 شب مشغول اثاث‌کشی بوده است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته