دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1395 - 20:32

پورحیدری در تماس با افشارزاده؛ نگذارید پرسپولیس به هدفش برسد

مدیر فنی استقلال در تماس با افشارزاده درخواست کرد مانع آن شود که پرسپولیسی ها با اهداف واهی بخواهند قهرمان لیگ برتر شوند.
کد خبر : 81335

به گزارش گروه ورزشی آنا، پرسپولیس در هفته بیست و هفتم روز سختی را برابر هواداران استقلال اهواز تجربه کرد. آنها به رغم آنکه در آن بازی پیروز شدند اما به خاطر آنکه ورزشگاه تختی امنیت نداشت دچار مشکلات حادی شدند و اگر کمک نیروی انتظامی نبود شاید جان سالم به در نمی بردند.


حال سرخ پوشان پایتخت که در دیدار هفته گذشته برابر نفت تهران با شکستی غیرمنتظره روبرو شدند و صدرجدول را با رتبه سوم عوض کردند، نمی خواهند ریسک کنند و در دیدار هفته بیست و نهم خود در زمین اختصاصی با گسترش فولاد بازی کنند و اسیر اتفاقاتی مشابه دیدار با استقلال اهواز شوند. هر چند تماشگران تبریزی تا به امروز گزارشی مبنی بر پرتاب سنگ به سوی تیم حریف را در کارنامه ندارند.


درچنین شرایطی پرسپولیس که می خواهد عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد به دنبال این است که در ورزشگاه بادگار امام بازی کند تا امنیت بیشتری داشته باشد. در این میان منصور پورحیدری مدیر فنی باشگاه استقلال پیگیر اتخاذ تصمیم جابجایی ورزشگاه میزبانی گسترش فولاد شد. او به محض آنکه متوجه شد پرسپولیس می خواهد در ورزشگاه بنیان دیزل به میدان نرود نسبت به این درخواست واکنش نشان داد و با افشارزاده و عبداللهی تماس گرفت.


مدیر فنی باشگاه استقلال در گفتگو با دیگر مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرد که اگر این موضوع واقعا وجود داشته باشد و بخواهند گسترش را میزبان در زمینی کنند که خود این تیم در آن بازی نکرده است، این تصمیم اجحاف است در حق استقلال.


در هر صورت او نمی خواهد که در هفته های پایانی استقلال شانس قهرمانی را از دست بدهد. به خصوص که گسترش نتایج خوبی در نیم فصل دوم گرفته و می تواند در ورزشگاه اختصاصی خود راه موفقیت پرسپولیس را دچار مشکل کند.


پورحیدری تاکید کرد که باید هرچه سریعتر تکلیف این ماجرا روشن شود و گسترش باید در همان زمینی میزبان پرسپولیس باشد که میزبان استقلال تهران و خوزستان و ... بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته