دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1395 - 20:00

پنالتی سوخته کلاه کج حکم به پیروزی فولاد داد/ شعارهواداران علیه اسکوچیچ

شاگردان اسکوچیچ با برتری مقابل استقلال اهواز به کسب رتبه تک رقمی در لیگ پانزدهم امیدوار شدند.
کد خبر : 81332

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در آخرین دیدار از هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 18 عصر امروز (شنبه) تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال اهواز در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم فولاد خاتمه یافت.


نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل همراه شد. در دقیقه ۴۵ این نیمه تیم استقلال اهواز صاحب یک ضربه پنالتی شد که عادل کلاه کج آن را از دست داد.


در نیمه دوم ابتدا حمزه خذیراوی در دقیقه ۵۵ تیم استقلال اهواز را پیش انداخت اما در دقیقه ۵۷ ساسان انصاری کار را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۰ حمزه خدیراوی گل دوم تیم استقلال اهواز را به ثمر رساند.


ساسان انصاری که مرد اول فولاد در این دیدار بود در دقیقه ۸۰ گل دوم را وارد دروازه حریف کرد و در دقیقه ۸۵ همین بازیکن گل سوم خود را به ثمر رساند تا با تکمیل هت تریک برابر آبی پوشان اهوازی زمینه برد فولادی ها را فراهم کند.


فولاد با این برد ۳۴ امتیازی شد اما در رده دوازدهم باقی ماند. تیم استقلال اهواز با ۱۳ امتیاز قعرنشین است.


* هواداران تیم فولاد در این بازی با شعار علیه علیرضا اژدری، مدیرعامل فولاد و دراگان اسکوچیچ، سرمربی این تیم خواهان جدایی آنها از فولاد شدند.


* این دیدار قرار بود روز پنجشنبه 9 اردیبهشت در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود اما با مخالفت فرمانداری این شهر با برگزاری مسابقه در این ورزشگاه، بازی به ورزشگاه غدیر منتقل شد. با توجه به اینکه روز پنج‌شنبه تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر میزبان راه‌آهن بود، بازی مذکور امروز در این ورزشگاه برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته