دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1401 - 16:01
تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه کاشان و شهرداری اصفهان امضا شد

ورود دانشگاه کاشان به اجرای طرح‌های پژوهشی و فناوری شهری

ورود دانشگاه کاشان به اجرای طرح‌های پژوهشی و فناوری شهری
مدیر ارتباط با جامعه دانشگاه کاشان از امضای تفاهم‌نامه همکاری این دانشگاه با شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: طرح‌های پژوهشی و فناوری مورد نیاز شهرداری توسط دانشگاه انجام می‌شود.
کد خبر : 813282

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کاشان، علی وفایی مدیر ارتباط با جامعه دانشگاه کاشان از امضای تفاهم‌نامه همکاری این دانشگاه با شهرداری اصفهان خبر داد و اظهار کرد: در راستای تعامل سازنده این دانشگاه با نهاد‌های اجرایی به‌ویژه در حوزه مدیریت شهری تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، بین دانشگاه کاشان و شهرداری اصفهان منعقد شد.

وی افزود: فراهم کردن امکان بازدید موردی برای انتقال تجربیات و دانش، برگزاری جلسات مشترک پژوهشی و آموزشی در موضوعات مختلف مورد نیاز، ایجاد شرایط برای فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی استادان و دانشجویان در شهرداری، ایجاد شرایط در راستای فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی اساتید و دانشجویان در شهرداری، همکاری متقابل در بومی‌سازی و انتقال فناوری‌های جدید و انتشار دستاورد‌های علمی و فناوری و آموزشی حاصل از نتایج پروژه‌های مشترک با نام مشترک شهرداری و دانشگاه ازجمله موارد زمینه‌های همکاری این تفاهم‌نامه است.

مدیر ارتباط با جامعه دانشگاه کاشان گفت: با انعقاد این تفاهم‌نامه خدمات علمی، فناوری و آموزشی و اطلاعاتی در زمینه‌های تخصصی ارائه و طرح‌های پژوهشی و فناوری مورد نیاز شهرداری توسط دانشگاه بر پایه ضوابط و اعلام نیاز شهرداری انجام می‌شود.

وفایی یادآور شد: این تفاهم‌نامه در ۶ ماده و در دو نسخه به امضای مهدی شبانی معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان و سعید ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته