دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1401 - 10:36
سرمربی تیم ملی واترپلو در گفت‌وگو با آنا

ادامه همکاری‌ام با تیم ملی فقط به من بستگی ندارد/ جایگاهی بهتر از دوره قبلی را می‌خواهیم

ادامه همکاری‌ام با تیم ملی فقط به من بستگی ندارد  جایگاهی بهتر از دوره قبلی را می‌خواهیم
سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: ادامه همکاری با فدراسیون ایران تنها به من بستگی ندارد و با محسن رضوانی جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد.
کد خبر : 813162

الکساندر چیریچ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی واترپلو اظهار کرد: دوره تمرینی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. بعد اردویی در یونان برگزار کردیم که تیم‌مان کامل نبود و دو نفر از بازیکنان تیم در لیگ صربستان حضور داشتند. بازی‌های تدارکاتی خوبی در یونان برگزار کردیم و تمرینات هدفمندی را در این کشور داشتیم.

**کیفیت رقبا را از نزدیک ندیده‌ایم

وی در مورد میزان شناخت تیم ملی ایران از رقبا در رقابت‌های واترپلو قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ عنوان کرد: ما در مورد برخی از حریفان اطلاعات نسبی و خوبی داریم، اما در خصوص تیم‌های دیگر هیچ اطلاعاتی نداریم. از ۲۰۱۸ هیچ بازی رسمی برگزار نکردیم و چون دیداری نداشتیم کیفیت هیچ یک از رقبا را از نزدیک ندیده‌ایم. چیز‌هایی که می‌توانیم از بازی‌های دیگر برداشت کنیم فقط در مورد قزاقستان و ژاپن است و درباره تیم‌های دیگر اطلاعات خاصی به دست نیاورده‌ایم.

**جایگاه بهتری می‌خواهیم

سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو در مورد هدف تیمش در این رقابت‌ها و رتبه‌ای که به دنبال آن است، عنوان کرد: با امید زیادی در مسابقات شرکت کرده‌ایم و تلاش خواهیم کرد تا ضمن حفظ رتبه سوم آسیا به دنبال کسب جایگاه بهتری باشیم.

**رضوانی در موقعیت سخت مالی حمایت مناسبی کرد

وی درباره سطح حمایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از تیم ملی واترپلو بیان کرد: قطعا محسن رضوانی رئیس فدراسیون و تمامی اعضا با حداکثر توان خود از تیم ملی واترپلو دفاع کردند. دو بار تیم را به یونان برای بازی‌های تدارکاتی فرستادند و در این موقعیت سخت مالی و اقتصادی ایران خیلی حمایت مناسبی کردند که برای ما قابل استفاده بود و بازیکنان در این دو اردوی خارجی به آمادگی مطلوبی رسیدند. 

**علاقه‌مند به ادامه همکاری هستم

چیریچ در مورد به میان کشیده شدن بحث قطع همکاری وی با فدراسیون ایران پس از مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا تصریح کرد: ادامه همکاری فقط به من بستگی ندارد. اگر نظر من به عنوان یک طرف قراراداد مطرح است خیلی دوست دارم و علاقه‌مند هستم تا با تیم ملی واترپلو ایران ادامه همکاری داشته باشم. بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا حتما با آقای رضوانی نشستی برگزاری می‌کنیم که در مورد این موضوع بحث و بررسی و تصمیم‌گیری داشته باشیم.

**فقط ما می دانیم از چه سطحی به چه سطحی رسیده‌ایم

سرمربی تیم ملی واترپلو درباره اینکه از عملکرد واترپلوئیست‌های ایران در چندین سال حضورش رضایت داشته عنوان کرد: فقط من و وحید رضایی دستیارم می‌دانیم که چقدر سخت تمرین کرده‌ایم و چه تلاش زیادی داشتیم تا ملی‌پوشان واترپلو ایران پیشرفت کنند. ما می‌دانیم بچه‌ها از چه سطحی به چه سطحی ارتقا پیدا کردند. اگر همه‌گیری بیماری کرونا و تعطیلی مسابقات وجود نداشت که قطعا در سطح بالاتری قرار می‌گرفتیم. الان هم از عملکرد و رشدی که داشتند رضایت دارم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته