دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1395 - 08:48
در جلسه شورای تخصصی آموزشی و تحصیلات تکمیلی اصفهان و چهارمحال و بختیاری

علوی فاضل: راضی‌نبودن دانشجو و پاسخگویی نامناسب از آفت‌های تکریم ارباب رجوع است

دکتر مجتبی علوی فاضل تصریح کرد که تکریم ارباب رجوع از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی است و راضی نبودن دانشجو و پاسخ نامناسب و برخوردهای مبتنی بر بی‌احترام از آفت‌های تکریم ارباب رجوع است.
کد خبر : 81316

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس مرکز هماهنگی امور استان‌ها و دفا‌تر هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی، که در جلسه شورای تخصصی آموزشی و تحصیلات تکمیلی استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری در واحد مبارکه سخن می‌گفت، با تبریک روز معلم و عید مبعث گفت: «اکنون بر اساس سند آمایش و آموزش عالی در کشور ۲۸۵۵ دانشگاه داریم که ۴۰۰ دانشگاه آن مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است.»


وی با بیان اینکه افق رو به جلو در دانشگاه آزاد اسلامی افقی روشن است، خاطرنشان کرد: همه ما زحمت می‌کشیم و در این میان، خروجی فعالیت‌های ما باید رضایت دانشجو باشد.


علوی فاضل افزود: «امروز باید با اعمال مدیریت صحیح و در راستای ارتقا و تقویت بهره‌وری و صرفه‌جویی در منابع، بر نحوه هزینه‌کرد درآمد‌ها نظارت کرد تا هزینه‌ها و مراکز تولید هزینه کنترل شود، البته به غیر از شهریه دانشجویان باید به فکر منابع درآمدی دیگری هم باشیم که از جمله می‌توان به توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان پرداخت.»


وی با توجه به تغییر ترکیب جمعیتی و تحصیلی دانشجویان گفت: «در سال‌های اخیر شاهدیم جمعیت دانشجویی بیشتر به سمت مقاطع ارشد و دکتری سیر کرده است، بنابراین باید در جذب هیات علمی هم تمرکز خود را روی جذب هیات علمی با مقطع دکتری قرار دهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته