دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1395 - 08:33
3 خبر/

دیدار سرپرست و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی آران وبیدگل با جانباز مدافع حرم‎

سرپرست و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل با جانباز مدافع حرم دیدار کردند.
کد خبر : 81314

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی آران و بیدگل با اصغر زاهدی، جانباز جنگ تحمیلی و شهردار پیشین آران و بیدگل که به‌تازگی در نبرد با داعش در سوریه مجروح شده است، دیدار کردند.


در این دیدار، دکتر مصطفی امیدی بیدگلی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران و بیدگل با دلجویی از این جانباز مدافع حرم، از خدای منان شفای عاجل برای وی خواستار شد.


قدردانی از استاد مدعو مرکز آران و بیدگل در کنفرانس دانشجویی مهندسی معدن ایران


در دهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی معدن ایران که با شعار «تعامل صنعت و دانشگاه، شکوفایی معدنی» 7 تا 9 اردیبهشت در دانشگاه کاشان برگزار شد، از تلاش‌های مهندس میثم حکیمیان بیدگلی در برگزاری این همایش علمی قدردانی شد.


حکیمیان دانشجوی دکترای مهندسی معدن بوده و دارای تالیف‌ها و مقاله‌های علمی زیادی است. وی هم اکنون به صورت مدعو به تدریس درس شناخت مواد در رشته معماری مرکز آران و بیدگل مشغول است.




دومین نشست مدیران گروه آموزشی مرکز آران و بیدگل برگزار شد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران و بیدگل در این نشست لازمه کار آموزش را پاسخگویی به دانشجو دانست و گفت: «همه موظفیم با گشاده‌رویی مشکلات دانشجو را بررسی و به حل آن بپردازیم.»


امیدی بیدگلی، درباره تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر تکریم ارباب رجوع به‌ویژه دانشجویان، اظهار کرد: «سال جاری نیز که از سوی رهبری انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نام‌گذاری شده است، باید اقدامات موثری را در این زمینه انجام دهیم.»


در ادامه این جلسه هریک از مدیران گروه‌های آموزشی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته