دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور جمعی از خانواده شهدا صورت گرفت؛

هدیه ویژه مادر شهید «آرمان علی‌وردی» به دو دختر جوان

هدیه ویژه مادر شهید «آرمان علی‌وردی» به دو دختر جوان
جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، شب گذشته با حضور در منزل شهید «آرمان علی‌وردی» با خانواده شهید مدافع امنیت دیدار و گفت‌وگو کردند و مادر شهید هدیه‌ای ویژه به دو دختر جوان داد..
کد خبر : 812961

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری آنا، جمعی از خانواده شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و مدافع امنیت شب گذشته با حضور در منزل شهید «آرمان علی‌وردی» با خانواده شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار برخی از خواهران و مادران شهدا با خانواده شهید علی وردی ابراز همدردی کرده و برای آن شهید علو درجات مسئلت کردند. در ادامه و پس از سخنان برخی از مادران، خواهران و همسران شهدا، مادر شهید «علی وردی» به دو نفر از دختران حاضر در منزلش تسبیحی به یادگار از شهید اهدا کرد.

هدیه ویژه مادر شهید «آرمان علی‌وردی» به دو دختر جوان

بر اساس این گزارش، شهید علی وردی طی ناآرامی‌های هفته گذشته در اکباتان در اثر جراحت شدید ناشی از حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید.

وی طلبه بسیجی و مربی کانون تربیتی حوزه علمیه آیت الله مجتهدی(ره) و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسوال الله (ص) تهران بزرگ بود.

هدیه ویژه مادر شهید «آرمان علی‌وردی» به دو دختر جوان

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت«آرمان علی‌وردی» پس از تشییع باشکوه در منطقه شهران تهران، به بهشت زهرا(س) منتقل و در قطعه ۵۰ در جوار شهدا آرام گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۱ نظر
مهدیار
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
۰
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. السّلام علیک یا سیدالشهدا.سلام بررهروراه مولایمان حسین بن علی، شهیدآرمان علیوردی.خوشابه سعادتت،خوشابه عاقبتی که نصیب خودکردی.آرمان عزیز،تودرنبردی تنگاتنگ بین خیروشر پیروزمیدان شدی.بااقتدارتمام دربسترشهادت ،پیچیده درمقدس ترین کفن عالم،پرچم سه رنگ ایران شهیدپروربه دیدارخالقت رفتی درحالیکه رویت سپیدوقلبت سرشارازایمان ویقین است.چه سرنوشتی شیرین ترازاین هست؟شک ندارم گرچه غم دوریت قلب نازک مادرت راتاابدآزرده نگه میداردامادرآن قلب داغدارحس آرامشی میدرخشدکه فرزندش سعادتمندشدواین همان دغدغه ایست که پدران ومادران برای فرزندان خوددارند.این شهادت مظلومانه مهرتاییدی برتربیت صحیح یک جوان مومن ویک (شیعه)ناب محمدیست که پرچمش دردستان حیدرکرار،علی بن ابیطالب است.ماراازدعای عاقبت بخیری خودمحروم نکن.اله صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
هلدینگ شایسته