دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
چرا باید از جیب مردم به خاطر یک ندانم کاری 950 هزار یورو برود؟

درویش: وقتی لوکادیا با پرسپولیس قرارداد دارد چطور برنگردد؟/ بدهی خارجی نداریم+ فیلم

درویش:  وقتی لوکادیا با پرسپولیس قرارداد دارد چطور برنگردد؟  بدهی خارجی نداریم+ فیلم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی لوکادیا با پرسپولیس قرارداد دارد چه جوری برود و برنگردد؟ او بسیار رضایت دارد از اینکه با پرسپولیس کار می‌کند.
کد خبر : 812864

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رضا درویش درباره دلیل حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برای انجام یک کار اداری و حسابی که قبلا با فدراسیون داشتم به اینجا آمدم تا ببینیم این حساب به کجا رسیده است. اینکه چقدر از حسابی که قبلا قرض کرده بودیم باید می پرسیدم و یکسری چک‌ها مانده بود، آمدیم ببینیم چگونه این چک‌ها را تحویل بگیریم.

** برای واگذاری سند ورزشگاه شهید کاظمی به نتایج خوبی رسیدیم

وی درباره واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی به صورت 99 ساله از سوی شورای شهر به پرسپولیس و اینکه گفته می شود سند این ورزشگاه به نام باشگاه صادر می شود، عنوان کرد: البته این یکی از گزینه‌هاست. هفته پیش اعضای شورای شهر محبت کردند و در خدمت مدیر کل قوانین و مقررات ورزش شورای شهر بودیم. بنا شد پیگیری کنند و به نتایج خیلی خوبی برای واگذاری رسیده‌اند. فکر می‌کنم ظرف چند روز آینده انجام شود.

** بروکراسی اداری زمان بر است

درویش ادامه داد: احتمالا یک تهاتری باید با وزارت ورزش صورت بگیرد. مقدمات کار انجام شده، فکر می‌کنم ظرف دو سه هفته آینده به نتیجه برسد. یکی از آیتم‌ها این است که مثلا 99 سال اجاره بدهند ولی بیشتر انتقالش میسر است. موافقت اعضای شورای شهر را داشته باشند مابقی واگذاری‌ها یک قسمتی به وزارت ورزش برمی‌گردد که این وزارت‌خانه باید مجوز را از دولت بگیرد. از این جهت بروکراسی اداری‌اش زمان بر است ولی انجام می‌شود.

**شکایت از ما به خاطر درفشی فر مشکلی ندارد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد شکایتی که از باشگاه درفشی‌فر انجام شده و به کجا رسیده، تصریح کرد: این موضوع پیرامون مدت قرارداد بود که فکر می‌کنم چون پایان 1400 قرارداد تمام شده بود ما 6 ماه به خطر مصوبه‌ای که دولت برای بیماری کرونا داشت قرارداد را تمدید کردیم. فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد حالا به هر جهت در حال پیگیری هستیم. الان که بچه‌ها در حال استفاده هستند.

** لوکادیا قرارداد دارد چطور برود و برنگردد؟

وی درباره اینکه گفته شده بود یورگن لوکادیا قصد بازگشت به ایران ندارد، عنوان کرد: شایعه همیشه پیرامون پرسپولیس است. شنیده‌اید حاشیه‌ای در کنار تیم نباشد. خلاصه هر بار یک چیزی را بهانه می‌کنند چون آرامش را در تیم بر نمی‌تابند. وقتی لوکادیا با پرسپولیس قرارداد دارد چه جوری برود و برنگردد؟ او بسیار رضایت دارد از اینکه با پرسپولیس کار می‌کند.

**  پرسپولیس بدهی خارجی ندارد

درویش درباره کسب مجوز حرفه‌ای پرسپولیس تأکید کرد: این موضوع هم بروکراسی اداری دارد. می‌دانید که از 15 آذر بارگذاری در سایت AFC شروع می‌شود ولی تیم مجوز حرفه‌ای ما هر هفته جلسات خود را برگزار می‌کند. هر دو سه هفته یک بار با فدراسیون فوتبال جلسات بسیار خوبی داشتیم حتی دو جلسه در خدمت وزیر ورزش بودیم، بسیار پیگیر این مجوز هستند. الحمدلله بدهی خارجی نداریم، آخرین بدهی پنج شش هزار یورو به باشگاه کورتریک بود که یکی دو روز پیش پرداخت کردیم. بالطبع فکر می‌کنم که از جهت بازیکن خارجی مشکلی نداریم.

** چرا باید از جیب مردم به خاطر یک ندانم کاری 950 هزار یورو به رادوشوویچ پرداخت شود؟

وی در مورد سفر به سوئیس در مورد پرونده رادوشویچ بیان کرد: دو سه تا پرداختی داشتیم که مدنظر قرار نداده بودند. خودم معلوم نیست بروم. باید ببینیم اگر رفتنم اثری داشته باشد به سوئیس بروم. حسینی مدیر بین‌المللی باشگاه حتما می‌رود، امیدواریم که بتوانیم در این پرونده پیروز شویم. چه دلیلی دارد که از جیب مردم به خاطر یک ندانم کاری 950 هزار یورو پرداخت شود. پول کمی نیست، با این پول می‌توان برای تیم‌ها پایه، زیرساخت های باشگاه پرسپولیس از جمله زمین تمرین خوب بهره برد. متأسفانه چندین سال است که این میلیون میلیون دلارها از بین می‌رود ولی امیدوارم یک روزی با خرد جمعی و تجربه خوب حقوقی بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

** خود فدراسیون در حال حل کردن مشکلش با شستا است

درویش در مورد مشکلات ساختمان باشگاه پرسپولیس که بابت بدهی فدراسیون فوتبال به «شستا» درگیر شده بود، در مورد وضعیت حقوقی پرونده این ساختمان گفت: در صحبت‌هایی که داشتیم ان‌شاءالله خود فدراسیون در حال حل کردن مشکلش با «شستا» است. اسناد و مدارکی آورده‌ایم و به فدراسیون ارائه کردیم که آن هم دارد مرتفع می‌شود. ساختمان به نام فدراسیون بود و با اسنادی که ارائه کردیم پولش را از طریق درآمدی که از سازمان لیگ داشتیم تهاتر و پرداخت شده است. ارتباطی به فدراسیون نداشته اما همه این‌ها حل می‌شود.

** اول ماجرای طلب رسول پناه را نمیدانم که آخرش را بدانم!

مدیرعامل پرسپولیس درمورد آخرین وضعیت طلب مهدی رسول پناه مدیرعامل سابق باشگاه عنوان کرد: من اول آن را نمی دانم که بدانم آخرش چه شده است. خاطرم است وزیر وقت ورزش گفته بوده فردی را مدیرعامل کرده که هفت، هشت یا ده میلیارد تومان دارد و می خواهد به باشگاه پرسپولیس کمک کند. او آمده که 10، 15 میلیارد تومان به باشگاه کمک کند اما بعد حساب باشگاه بسته شد و گفتند علی الظاهر رسول پناه اسنادی را ارائه کرده که  طلبکار است. به هر صورت این‌ها مسائل حقوقی است که پیگیری می‌شود. خلاصه تا آنجایی که ممکن است سعی می‌کنیم تا هیچ پولی از جیب هواداران و مردم برداشته شود و هیچ اجحافی به آنها نشود. چون ریال به ریال را باید جواب بدهیم. امیدواریم تا آنجایی که ممکن است حقوقی ما جلوی این مشکل را بگیرد و پولی از جیب مردم برداشته نشود و اجازه ندهد از حساب باشگاه پولی کم شود.

** اردوی امارات مشخص نیست

درویش در مورد اردوی پرسپولیس در امارات گفت: هنوز معلوم نیست و این اردو قطعی نشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته