دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1401 - 12:23
میرکاظمی در گفتگو با آنا:

مشکل تأمین اعتبار برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان نداریم

مشکل تأمین اعتبار برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان نداریم
مشکلی در تأمین اعتبار افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان وجود ندارد و به طور قطع از مهر ماه پرداخت‌ها و افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری انجام می‌شود.
کد خبر : 812823

سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به تأیید لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در شورای نگهبان، اظهار کرد: با توجه به تأیید این لایحه برای افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری، ما در سازمان برنامه و بودجه موظف به اجرای این قانون هستیم.

وی با اشاره به جزئیاتی از قانون متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری، اظهار کرد افزود: با تغییراتی که در مجلس شورای اسلامی در لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشور ایجاد شد، حقوق بخشی از حقوق‌بگیران اضافه می‌شود که قرار شد این قانون از ابتدای مهر ماه سالجاری اجرا شود، البته خیلی هم طولانی شده است. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به این پرسش که مشکل احتمالی اعتباری و منابع در اجرای قانون مصوبه مجلس برای افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری وجود دارد یا خیر؟، اظهار کرد: خیر، مشکلی در این زمینه وجود ندارد و به طورقطع از مهر ماه پرداخت‌ها و افزایش حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری انجام می‌شود.

میرکاظمی در پایان خاطرنشان کرد:  ما در سازمان برنامه و بودجه ملزم به اجرای این قانون هستیم، گرچه الآن در آبان‌ماه قرار داریم و زمان زیادی برای اجرای این قانون و پرداخت‌ها گذشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۳ نظر
من طا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
۰
خدا خیرت جناب سید والامقام میرکاظمی عزیز لطفا همین ابان ماه اجرایی کنید ترمیم حقوق را.باهمین حقوق ابان ماه معوقات دستور واریزش بفرمایید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳
۰
سلام حقوق ها ریالی شده، هزینه ها دلاری. حقوق ها باید بر اساس تورم واقعی و خط فقر 20میلیونی افزایش پیدا کند. رسیدگی بفرمایید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
۰
جان مادرتان همین ماه افزایش حقوق ها رو اعمال کنید بخدا ملت گرفتارند و بدهکار
هلدینگ شایسته