دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در فاصله 15 روز تا شروع مسابقات مشخص شد

اعلام برنامه تحویل‌ بلیت بازی‌ها به خریداران/ 2 نکته مهم در مورد بلیت های جام جهانی قطر

اعلام برنامه تحویل‌ بلیت بازی‌ها به خریداران  2 نکته مهم در مورد بلیت های جام جهانی قطر
فدراسیون فوتبال از امروز به مدت سه روز بلیت‌های خریداری شده بازی‌های جام جهانی توسط هواداران کشورمان در پایتخت را تحویل می‌دهد.
کد خبر : 812800

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، 15 روز تا جام جهانی 2022 قطر باقی مانده است و در این فاصله فدراسیون فوتبال از امروز بلیت های تماشای بازی های کشورمان را توسط هواداران خریداری شده  تحویل می دهد.طبق برنامه ریزی فدراسیون فوتبال از امروز تا روز دوشنبه خریداران بلیت در تهران می توانند با مراجعه به فدراسیون فوتبال بلیت های خود را تحویل بگیرند.

همچنین خریداران بلیت در شهرستان به زودی می توانند برای تحویل بلیت های خود به مکان های مشخصی که هیات های فوتبال تعیین می کنند مراجعه کنند. قرار است هیات های فوتبال در شهرستان های مختلف مکان مشخصی را تعیین کنند و با اعلام آن به فدراسیون هواداران را از چگونگی تحویل بلیت های خود مطلع کنند.

نکته قابل توجه در مورد فرآیند تحویل بلیت های خریداری شده این است که این بلیت ها فقط به افرادی که خریدار آن بوده اند تحویل داده می شود و به هیچ عنوان به افرادی که به هر دلیل و عنوانی به جای  خریدار بلیت به فدراسیون مراجعه کنند، داده نمی شود. خریدار بلیت با کارت ملی باید به محل های تعیین شده برای تحویل بلیت مراجعه کنند.نکته دوم این است که پیش از این اعلام شده بود که عده ای از خریداران از خرید بلیت انصراف داده اند اما فدراسیون فوتبال حاضر به پس دادن پول آنها نشده است.

دلیل این موضوع هم این است که فیفا فقط در بازه زمانی 20 الی 30 شهریور این فرصت را به تمامی هواداران فوتبال در جهان داده بود که در صورت انصراف به فدراسیون های مربوطه خود مراجعه کرده و این انصراف را اعلام کنند. در این بازه زمانی هر خریدار ایرانی به فدراسیون مراجعه کرده بود حتی در صورتی که وچرهای فیفا را دریافت کرده بود توانسته پول خود را پس بگیرد اما هر خریداری در غیر از این تاریخ برای پس گرفتن پول های خرید بلیت مراجعه کرده امکان انصراف وجود نداشته است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته