دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1393 - 14:27
فرمانده سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

وظیفه سپاه، دفاع از انقلاب در عرصه‌های مختلف است/ داعش با آزادی تکریت از عراق محو می‌شود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با آزادی تکریت، گروه تروریستی داعش در هیچ جای عراق امکان مقاومت ندارد و از این کشور محو خواهد شد.
کد خبر : 8127

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا ، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره اهمیت و پیام آزادی قریب الوقوع شهر تکریت عراق، اظهار کرد: با توجه به موقعیت سوق الجیشی و اهمیت خاصی که این شهر در انتهای رشته کوه حمرین دارد پیامش این است که داعش دیگر در هیچ یک از شهرهای عراق نمی‌تواند مقاومت کند.


وی افزود: اگر این گروه می‌توانست مقاومت کند در تکریت مقاومت می‌کرد چون ارتفاعات اطراف این شهر و موقعیتش امکان مقاومت را دارد اما چون در این شهر نمی‌توانند مقاومت کنند معنی‌اش این است که از دو شهر باقیمانده یعنی فلوجه و موصل که در اختیارشان است نیز بیرون خواهند رفت و داعش از عراق محو خواهد شد.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به پرسش دیگری درباره مباحث مطرح در نشست امروز خبرگان رهبری گفت: با توجه به مأموریت سپاه طبق اصل 150 قانون اساسی، این نهاد وظیفه دفاع از انقلاب اسلامی را در عرصه‌های مختلف نظامی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بر عهده دارد.


وی افزود: بر این اساس موضوع عملکرد سپاه را در دو عرصه داخلی و خارجی و نیز دستاوردهای انقلاب اسلامی را در این دو عرصه برای اعضای خبرگان تبیین کردم.


جعفری اضافه کرد: در این نشست همچنین ضعف‌ها و قوت‌های خودمان را نیز برشمردم و نکات لازم درباره تقویت قوت‌ها و رفع ضعف‌ها نیز مطرح شد که دوستان استقبال کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته