دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیر پوردستان:

پرحجم‌ترین حملات رسانه‌ای را در اغتشاشات اخیر می‌بینیم

پرحجم‌ترین حملات رسانه‌ای را در اغتشاشات اخیر می‌بینیم
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان برای اغتشاشات اخیر گفت: پرحجم‌ترین حملات رسانه‌ای را در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که برخی از افراد ناآگاه فریب خوردند.
کد خبر : 812677

به گزارش خبرگزاری آنا، امیر احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای دانش آموز استان قم اظهار داشت: دانش، مدیریت و توانمندی انسانی به این نتیجه رسیده بود که خرمشهر قابل آزاد شدن نیست، اما اراده الهی بر این بود که خرمشهر آزاد شود و امام راحل به همین دلیل فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی گفت: رزمندگان با اخلاص و برای خداوند در عملیات آزادسازی خرمشهر پا به میدان گذاشتند و به همین دلیل پیروزی بدست آمد و عزت از آن ملت ایران شد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش افزود: نظام اسلامی ایران مورد تایید خداوند است و دست غیبی الهی در هدایت این نظام دیده می‌شود و همه کسانی که می‌خواهند برای از بین بردن این نظام تلاش کنند موفق نمی‌شوند.

امیر پوردستان افزود: حکومت بسیاری از کشور‌ها با ورود آمریکا و یا اعتراضات محدود داخلی سرنگون می‌شود، اما امروز ایران اسلامی با وجود فتنه‌های مختلف و تحریم‌های اقتصادی به مسیر خود ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: اوباما و ترامپ در این سال‌ها تحریم‌های فلج کننده‌ای علیه کشور و ملت ما اعمال کردند، اما امروز می‌بینیم ایران اسلامی بالنده و استوار در حال پیشرفت است.

 رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش تصریح کرد: فتنه‌های سیاسی، فرهنگی و جنگ هشت ساله و ترور‌های متعدد و تحریم‌های فلج کننده موجب نشد تا نظام جمهوری اسلامی از پا در آید.

**برنامه ریزی‌های وسیعی در اغتشاشات اخیر صورت گرفت

امیر پوردستان با اشاره به حوادث اخیر کشور،تصریح کرد: برنامه ریزی‌های وسیعی در اغتشاشات اخیر صورت گرفت و دشمنان تمامی تجربیاتی که در این سال‌ها داشته استفاده کرده و در واقع جنگ احزابی به راه انداختند.

وی گفت: بسیاری از کشور‌ها همانند کشور‌های غربی و آمریکایی که با هم اختلاف داشتند در مورد اغتشاشات ایران این اختلافات را کنار گذاشتند و برای از بین بردن ایران اسلامی وارد میدان شدند.

 رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش تاکید کرد: دشمنان در فتنه اخیر آینده نگاری کردند و شرایط کرونایی موجب شد تا وابستگی جوانان به فضای مجازی افزایش یابد و همین امر سبب شد دشمنان در حوادث اخیر که قابل پیش بینی بود اهداف خود را دنبال کنند.

امیر پوردستان ادامه داد: بسیاری از کسانی که در اغتشاشات اخیر در صحنه حضور داشتند زیر ۳۵ سال بودند و این یک جنگ شناختی است و دشمن از مدت‌ها قبل برای این اغتشاشات برنامه ریزی کرده بود و گروه‌هایی در این زمینه ساماندهی شده بودند.

وی گفت: اتاق‌های فرماندهی و تاکتیک‌های آشوبگران در این اغتشاشات، جدید بود و در نقاط مختلف قرار داشتند که البته مشکلات اقتصادی و کوتاهی‌های مدیریتی نیز بستر ساز این آشوب‌ها بود.

**پرحجم‌ترین حملات رسانه‌ای را در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم

 رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش افزود: پرحجم‌ترین حملات رسانه‌ای را در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که برخی از افراد ناآگاه فریب خوردند.

امیر پوردستان با اشاره به خباثت دشمنان کشور ابراز داشت: دشمنان نفت، دارو، غذا و سایر بخش‌های کشور را تحریم کردند و امروز برای فوت یک دختر اشک تمساح می‌ریزند.

وی افزود: آن زمان که دختران کرد در سوریه به دست داعشی‌ها به بردگی می‌رفتند خبری از آمریکایی‌ها نبود و این جوانان ایرانی و جبهه مقاومت بودند که به یاری بشریت رفتند.

 رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: پلیس کشور در برابر ناامنی‌ها و مقابله با مواد مخدر صد‌ها شهید می‌دهد در حالی که پلیس آمریکا به محض اینکه احساس کند در خطر است می‌تواند با اسلحه شلیک کند.

**دشمن قادر به حمله نظامی به کشور نیست

امیر پوردستان تصریح کرد: ملت ایران اسلامی و نظام ما قوی و قدرتمند است و دشمنان قادر به حمله نظامی علیه کشور نیستند و به همین دلیل متوسل به حیله فتنه و آشوب شده است.

وی گفت: ما درگیر یک جنگ تمدنی هستیم و انقلاب اسلامی با حضور خود نظریه تمدنی نوین اسلامی را ارایه کرده است و به همین دلیل که با منافع آنان همخوانی ندارد با این نظام مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته