دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می دهد

لیست قابل پیش بینی تیم ملی برای حضور در قطر/کی روش کدام بازیکنان را به جام جهانی می برد؟

لیست قابل پیش بینی تیم ملی برای حضور در قطر کی روش کدام بازیکنان را به جام جهانی می برد؟
در فاصله اندک تا شروع مسابقات جام جهانی می توان حدس زد کدام بازیکنان تیم ملی کشورمان را در قطر همراهی می کنند.
کد خبر : 812667

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در فاصله 16 روز تا برگزاری اولین دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل انگلیس کارلوس کی روش چهارمین مرحله تمرینات برای بازیکنان داخلی را به پایان رساند و قرار است از روز شنبه تمرینات تیم ملی وارد فاز جدیدی شود.

کی روش از روز بازگشت به تیم ملی تغییراتی را در ترکیب و نفرات مد نظر خود ایجاد کرد. او مرتضی پورعلی گنجی و رامین رضاییان را به تیم ملی برگرداند و به علیرضا بیرانوند اعتماد به نفس بازی در تیم ملی را که در زمان اسکوچیچ کمتر شده بود داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان البته در آخرین لیست مد نظر نام 5 بازیکن استقلال و گل گهر را خط زد تا به این شکل غربالگری در بین نفرات داخلی را آغاز کند.(لینک خبر) مهدی مهدی پور، صالح حردانی و محمد محبی از استقلال و خدا بنده لو و سهرابیان از گل گهر نفراتی بودند که بعد از بازی با هوادار در لیست کی روش جایی نداشتند. فردا نیز این اتفاق رخ خواهد داد و احتمالا در لیست جدید تیم ملی شاهد ریزش هایی باشیم اما پیش بینی اینکه اینکه چه نفراتی عازم جام جهانی می شوند چندان سخت به نظر نمی رسد.

لیست قابل پیش بینی تیم ملی برای حضور در قطر/کی روش کدام بازیکنان را به جام جهانی می برد؟

کی روش که نشان داده در این شرایط بیشتر به بازیکنان با تجربه اطمینان دارد قصد دارد از 16 بازیکن شاغل در خارج از فوتبال ایران قطعا استفاده کند.

امیر عابدزاده،صادق محرمی، حسین کنعانی‌زادگان،مجید حسینی، شجاع خلیل‌زاده،میلاد محمدی،امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی،سامان قدوس، احمد نوراللهی، احسان حاج‌صفی،علی قلی‌زاده، علیرضا جهانبخش،مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد

این 16 بازیکن نفرات مورد اعتماد کی روش برای حضور در قطر هستند و تقریبا حضور آنها در جام جهانی قطعی است مگر آنکه اتفاق خاصی برای این نفرات رخ بدهد. از آنجا که لیست نهایی تیم ملی 26 نفره است 10 نفر دیگر باید از بین بازیکنان داخلی انتخاب شوند که کی روش آنها را در این مدت مورد بررسی قرار داده است.

علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی،روزبه چشمی، رامین رضاییان، امید نورافکن، مرتضی پورعلی گنجی،وحید امیری، ومهدی ترابی 8 بازیکنی هستند که به احتمال فراوان از بین بازیکنان داخلی در لیست نهایی کی روش قرار می گیرند. تنها 2 بازیکن باقی می مانند که کی روش باید برای آنها تصمیم نهایی را بگیرد.

ابوالفضل جلالی، میلاد سرلک و علی کریمی که به تازگی توسط کی روش به اردو فراخوانده شده بازیکنانی هستند که در این یک هفته باقی مانده باید خود را نشان بدهند تا بتوانند فرصت حضور در جام جهانی را به دست بیاورند. از بین کریمی و سرلک یک نفر انتخاب می شوند تا در نهایت لیست 26 نفره تیم ملی را برای حضور در جام جهانی 2022 قطر تکمیل کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته