دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر عنوان کرد؛

رکوردشکنی پتروشیمی غدیر با ثبت تولید ۷۳ هزار و ۲۰۰ تن PVC

رکوردشکنی پتروشیمی غدیر با ثبت تولید ۷۳ هزار و ۲۰۰ تن PVC
مدیرعامل شرکت پتروشیمی غدیر گفت: این شرکت با افزایش ۲۵درصد تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل، به مرز ۱۱۰ درصدی ظرفیت اسمی خود رسیده که در جمع تولیدکنندگان pvc، رکورد جدیدی است.
کد خبر : 812563

به گزارش گروه اقتصاد و کارآفرینی خبرگزاری آنا، حسین صفاری امروز بعد از ظهر (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به ضرورت جبران کاهش قیمت جهانی pvc ،بیان کرد: این شرکت علیرغم انجام بزرگ‌ترین عملیات تعمیرات اساسی از ابتدای راه‌اندازی تاکنون، موفق به ثبت رکورد تولید ۷۳ هزار و ۲۰۰ تن محصول PVC شده است.

وی با بیان اینکه پس از سقوط قیمت جهانی PVC در بازار داخلی و جهانی (کمتر از نصف قیمت سال گذشته پتروشیمی غدیر)، افزود: این شرایط با سه راهبرد افزایش میزان تولید، مدیریت فروش و در کنار آن حرکت به سمت گریدهایی با ارزش افزوده بالاتر، چشم‌انداز جدیدی برای توسعه محصولات این شرکت تدوین گردید.

 مدیرعامل پتروشیمی غدیر بیان کرد: این مجتمع پتروشیمی در حال فراهم کردن زمینه های تولید یک گرید جدید استراتژیک برای کشور است که در آینده جزئیات این محصول در اختیار افکار عمومی قرار داده می شود.

پتروشیمی غدیر در سال ۸۸ بهره برداری شد و این واحد صنعتی در منطقه ویژه بندر ماهشهر فعالیت دارد.

مهم ترین محصول این شرکت تولید پلی وینیل کلراید(pvc) است.

پلی وینیل کلراید (پی وی سی PVC) یک پلیمر ترموپلاستیک است که به علت صرفه اقتصادی بسیار بالایی که دارد و همچنین خصوصیات شیمیایی، در صنایع و محصولات بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته