برون سپاری فرایندهای اداری باید منجر به بهبود وضعیت خدمات به مردم شود
به گزارش گروه اقتصادوکارآفرینی خبرگزاری آنا به نقل از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی تهران، حامد ویسکرمی در نشست شورای هماهنگی مدیران کل ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان، اظهار کرد: یکی از رویکردهای دولت برون سپاری وظایف و خدمات دستگاههای اداری است و لازم است ضمن توجه به این رویکرد به ارتقاء کیفت خدمات به مردم نیز بطور ویژه توجه شود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به این که اگر به دنبال نتایج مطلوب برون سپاریها هستیم، لازم است برخی فرایندهای غلط گذشته را اصلاح کنیم، گفت: همه تلاشها و تصمیم گیری باید مبتنی بر ارتقاء کمی و کیفی خدمات به جامعه هدف باشد.
ویس کرمی بیان کرد: گاها دیده میشود که در برخی برون سپاریها مردم صرفاً از بخش دولتی به غیر دولتی هدایت میشوند و شاهد بهبود کیفیت خدمات و یا کاهش زمان در ارایه خدمات نیستیم که این مهم لازم است با اصلاح فرایندها و نظارت موثر اصلاح شود.
وی با بیان این که همزمان با رویکرد برون سپاری باید تلاش شود بسترهای فساد نیز کاهش پیدا کند، اظهار کرد: اصلاح فرایندها، طراحی ساختارهای متناسب و کارآمد برای ارایه خدمات، شناسایی و رفع گلوگاههای فسادخیز، ارایه خدمات در بستر وب و نظارت مستمر ازجمله مواردی هستند که در این زمینه موثر هستند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با تاکید بر بازنگیری فرایندهای اداری خواستار تمرکز دستگاههای عضو شورای هماهنگی مدیران استان در این بخش شد و گفت: تلاش حداکثری در جهت برونسپاری وظایف به بخش های مردمی از الزامات دولت به شمار میآید.
انتهای پیام/