دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش تمرین تیم ملی

حضور ۴ ملی‌پوش در پک/ نگرانی پزشکان از وضعیت بیرانوند

حضور ۴ ملی‌پوش در پک  نگرانی پزشکان از وضعیت بیرانوند
تمرین گروهی بازیکنان تیم ملی امروز با یک اتفاق برای علیرضا بیرانوند دنبال شد.
کد خبر : 812460

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تمرین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۱ امروز در زمین شماره ۲ کمپ‌های تیم ملی آغاز شد.

* ابتدا کارلوس کی روش به همراه دستیارانش وارد زمین شده و پس از بررسی شرایط زمین به چیدن آیتم‌های تمرینی مشغول شدند.

* بازیکنان در پک ابتدا به گرم کردن مشغول شده و سپس با گذشت نزدیک به ۲۰ دقیقه به زمین آمدند.

* علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، پیام نیازمند، وحید امیری، مهدی ترابی، میلاد سرلک، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، سامان فلاح ۹ بازیکن بزرگسال حاضر در تمرین بودند. 

* همچنین در غیاب امیرعلی صادقی، ۹ بازیکن جوان در تمرین حضور داشتند. صادقی همراه با استقلال برای دیدار سوپرجام به کرمان سفر کرده است. بازیکنان ملی پوش استقلالی قرار است پس از این دیدار به اردو ملحق شوند.

* امید نورافکن، رامین رضاییان، شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان در پک حضور داشتند. کنعانی زادگان و خلیل زاده پس از توافق با باشگاه الاهلی قطر در اردو حاضر شده‌اند.

* بازیکنان ابتدا در گروه‌های کوچک پاسکاری کردند. سپس بازیکنان به گروه‌های ۵ نفره تقسیم شده و در هر گروه یک بازیکن میان ۴ بازیکن دیگر قرار می‌گرفت که باید برای توپ ربایی تلاش می‌کرد. این تمرین بدون توپ هم برگزار شد و بازیکنان باید ضمن جابجایی تلاش می‌کردند تا بازیکن میانی جایگزین آن‌ها نشود.

* پس از این بخش بازیکنان در سه گروه کاور‌های سفید، قرمز و سبز برتن کردند. بازیکنان در گروه‌های ۵ نفره پشت آدمک‌های تمرینی قرار می‌گرفتند و با سوت کارلوس کی روش به سمت چپ و راست استارت می‌زدند.

* در بخش پایانی تمرین که نسبت به سایر آیتم‌ها طولانی‌تر بود شاگردان کی روش ارسال از کناره‌ها و ضربه به سمت دروازه دنبال شد. در این قسمت کی روش و راجر دسا با جدیت بسیار بالا از بازیکنان درخواست داشتند که ضربه به سمت دروازه با دقت زده شود.

* در جریان تمرین علیرضا بیرانوند برای مهار توپ از دروازه خارج شد که با امین حزباوی برخورد کرد. او از ناحیه سر دچار مصدومیت جزئی شد و پزشکان نگران او شدند اما مشکلی برای ادامه تمرین نداشت و پس از زمان کوتاهی به جریان تمرین ملحق شد. پس از این بخش، بیرانوند توسط پزشکان تیم مورد بررسی قرار گرفت و سپس کارلوس کی روش هم برای لحظاتی با او گفت و گو کرد تا از وضعیتش مطلع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته