دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آبان 1401 - 14:58
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

دشمن در دانشگاه‌ها به دنبال سوءاستفاده از احساس جوانان است

دشمن در دانشگاه‌ها به دنبال سوءاستفاده از احساس جوانان است
کورش ساکی گفت: دشمن در حوادث دانشگاه‌ها به دنبال مظلوم‌نمایی و سوءاستفاده از احساسات جوانان است.
کد خبر : 812253

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کاشان، کورش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در آیین چهاردهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام این دانشگاه اظهار کرد: دشمن در حوادث دانشگاه‌ها به دنبال مظلوم‌نمایی و سوءاستفاده از احساسات جوانان است؛ اما بداند که این انقلاب حوادث سخت‌تر از این را نیز پشت سر گذاشته و نمی‌توان در حرکت انقلاب آن خللی وارد کند.

دشمن در دانشگاه‌ها به دنبال سوءاستفاده از احساس جوانان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان وظیفه اصلی همگان را یادآوری جایگاه شهدا برای نسل آینده دانست و تأکید کرد: باید با سازگاری در همه مشکلات و سختی‌ها مسیر نورانی شهیدان را ادامه داده و از مسیر نورانی آنان خارج نشویم.ارزش و مقام شهدای گمنام در نزد پروردگار از سایر شهدا بالاتر بوده؛ زیرا این شهدا دو فضیلت شهادت و گمنامی را در خود جمع کرده‌اند.

خداوند به شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا و آخرت عزت عطا کرد

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی، به دلیل اینکه دعوت به قیام برای خدا کردند، خداوند در دنیا و آخرت به آنان عزت و عظمت عطا کرد.

دشمن در دانشگاه‌ها به دنبال سوءاستفاده از احساس جوانان است

سردار عظیم ابراهیم‌پور اضافه کرد: شهیدان ترور حضرت احمد بن موسی (ع) شاه‌چراغ شیراز نیز نزد خداوند تبارک و تعالی دارای عزت و عظمت هستند و به همین دلیل در این دنیا با عزت و عظمت بسیار بزرگی تشییع و تدفین شدند.

وی با تشریح فتنه‌های دشمن در چند دهه اخیر به‌ویژه فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ به ریشه‌ها و دلایل و چگونگی ایجاد فتنه جاری در کشور پرداخت و یادآور شد: ۳۶ کشور در هشت سال دفاع مقدس با ایران جنگیدند که نه تنها نتوانستند خللی در پیشرفت انقلاب ایجاد کنند؛ بلکه به برکت خون شهدا، عزت، عظمت و اقتدار ایران در جهان افزایش یافت.

به گزارش آنا؛ مداحی ابوذر روحی، همخوانی سرود سلام فرمانده، ذکر مصیبت اهل بیت (ع)، برپایی نمایشگاه اقلام فرهنگی و کتاب، ایستگاه صلواتی و ... ازجمله برنامه‌های جانبی آیین چهاردهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه بود و خانواده شهید ابراهیم هادی و جمعی از خانواده‌های معظم منطقه کاشان و برخی مسئولان این شهرستان  در این حضور داشتند.

دشمن در دانشگاه‌ها به دنبال سوءاستفاده از احساس جوانان است

پیکر پاک سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه علوم پزشکی کاشان مدفون است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته