دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده مازندران در سوپرجام محروم دارد؟

واکنش باشگاه نساجی به محرومیت یک بازیکن در مصاف با استقلال

واکنش باشگاه نساجی به محرومیت یک بازیکن در مصاف با استقلال
باشگاه نساجی مازندران در مورد شایعه محرومیت مدافع این تیم در دیدار سوپرجام مقابل استقلال واکنش نشان داد.
کد خبر : 812206

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم نساجی مازندران ساعت ۱۶ فردا در تک بازی سوپرجام در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف استقلال خواهد رفت.

در آخرین بازی نساجی در لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک سعید بیگی اخراج شد و حالا بحث محرومیت این بازیکن در بازی سوپرجام مطرح شده است. در همین ارتباط اسماعیل اسماعیلی سرپرست تیم نساجی عنوان کرد: در این زمینه از سوی سازمان لیگ اعلام رسمی به ما نشده است و باید ببینیم قانون چه می‌گوید. امشب در نشست هماهنگی پیش از مسابقه در این زمینه به ما اعلام خواهد شد. فکر نمی‌کنم در قانون بند یا تبصره‌ای در این رابطه پیش‌بینی کرده باشد. 

اسماعیلی در واکنش به این موضوع که فصل گذشته حمید مطهری مربی آن زمان پرسپولیس پس از اخراج در دیدار سوپرجام مقابل فولاد خوزستان توسط سازمان لیگ از بازی بعدی پرسپولیس در لیگ برتر برابر نساجی محروم شد و به این ترتیب اگر نساجی یا استقلال در بازی فردا چهار اخطاره یا اخراجی داشته باشند بازی بعدی تیم‌شان را در لیگ برتر از دست می‌دهند، تصریح کرد: در نشست هماهنگی پیش از بازی که امشب برگزار می شود همه چیز مشخص می‌شود. به نظرم اگر مسائل انضباطی به وجود آید محرومیت در لیگ برتر به لیگ برتر در نظر گرفته می‌شود و بازیکن ما می تواند در بازی فردا مقابل استقلال به میدان برود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته