دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آخرین وضعیت پرونده هافبک خبرساز سرخپوشان

واکنش باشگاه ذوب‌آهن به درخواست ۲۰ میلیاردی از پرسپولیس

واکنش باشگاه ذوب‌آهن به درخواست ۲۰ میلیاردی از پرسپولیس
باشگاه ذوب‌آهن به درخواست ۲۰ میلیارد تومانی از پرسپولیس در مورد پرونده سینا اسدبیگی واکنش نشان داد.
کد خبر : 812194

مهدی رمضانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره درخواست ۲۰ میلیارد تومانی باشگاه ذوب‌آهن از پرسپولیس در مورد پرونده سینا اسدبیگی اظهار داشت: در ابتدا مذاکراتی که وکلای دو باشگاه داشتند، چون ذوب‌آهن ضرر و زیان زیادی دیده است به خاطر اینکه یک بازیکن خوب خود را از دست داده و زمانی این اتفاق به وقوع پیوسته که بازیکنان خوب در پست هافبک جذب دیگر باشگاه‌ها شده‌اند، جانشین مناسبی برای اسدبیگی در بازار نقل و انتقالات وجود نداشته است. پروسه جذب بازیکنان هم به پایان رسیده بوده است. ضمن اینکه حضور اسدبیگی می‌توانست برای ذوب‌آهن مثمرثمر باشد و نتایج بهتری بگیرد.

وی ادامه داد: ضمن اینکه هزینه‌های زیادی در اردو‌ها و بحث ایفمارک برای اسدبیگی انجام شده است. صحبت مالی در همان زمان وجود داشته که اگر باشگاه پرسپولیس قصد جبران خسارات ذوب‌آهن را دارد حاضر به انجام مذاکره هستیم، ولی الان که شکایت به کمیته تعیین وضعیت انجام شده پرونده در این کمیته فدراسیون در جریان است. وکیل باشگاه پرسپولیس هم با وکیل ما در حال مذاکره است. این امکان وجود دارد در عددی به توافق برسند به شرطی که مدیریت باشگاه موافقت کند. شاید هم باشگاه ذوب‌آهن منتظر صدور رأی کمیته تعیین وضعیت باقی بماند.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن تأکید کرد: عدد ۲۰ میلیارد تومان در حال حاضر مطرح نیست و مدیریت باشگاه ذوب‌آهن منتظر است تا وکیل باشگاه نتیجه مذاکرات خود را با وکیل پرسپولیس اعلام کند و به دنبال آن تصمیم در مورد توافق احتمالی وکلای دو باشگاه یا صبر برای صدور رأی کمیته تعیین وضعیت گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته