دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صرفا برای اجرا در شهر تهران ابلاغ شد

تمدید شناورسازی ساعت کاری ادارات در آبان + ساعت کاری مدارس و بانک‌ها

تمدید شناورسازی ساعت کاری ادارات در آبان + ساعت کاری مدارس و بانک‌ها
امکان شناورسازی ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی و دولتی در ابتدای صبح بین ۷ تا ۹ برای آبان ماه جاری در تهران، به وزارت کشور و سازمان اداری و استخدامی ابلاغ شد.
کد خبر : 812138

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد و کارآفرینی خبرگزاری آنا، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص امکان شناورسازی ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی و دولتی در ابتدای صبح با هدف کاهش ترافیک صبحگاهی را به سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت کشور ابلاغ کرد.


بر اساس مصوبه دولت، اجرای این طرح در مهر ماه، نتایج مثبتی در کاهش ترافیک صبحگاهی خصوصا معابر اصلی شهر تهران داشته است؛ لذا دستگاه‌های اجرایی مکلفند طی آبان ماه امسال نیز نسبت به اجرای شناورسازی ساعات کاری کارکنان در ابتدای صبح بین ۷ تا ۹ صبح اقدام کنند.


بر این اساس سقف ساعت کاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی ۴۴ ساعت در هفته بوده و با توجه به شناورسازی ساعت ابتدایی صبح، میزان کارکرد پرسنل در پایان روز نیز متناسب با ساعت ورود آن‌ها در ابتدای صبح خواهد بود.


**ساعت کاری دستگاه‌های مختلف در تهران به شرح زیر است:


بانک ها: ۷:۳۰ صبح و ساعت حضور کارمندان بانک‌ها نیم ساعت زودتر (۷ صبح) خواهد بود


ساعت کاری مدارس ابندایی مقطع صبح ۸:۳۰ و متوسطه ۷:۳۰ تعیین شده است


ساعت کاری دستگاه‌های امنیتی نظامی و انتظامی ۶:۳۰


تغییر شیفت صبح کارخانجات و کارگاه ها؛ ۶ صبح


هرگونه تخلیه و بارگیری کامیون‌ها و کامیونت‌ها در فاصله ۶:۳۰ تا ۹ صبح ممنوع شده است


مسئولیت نظارت بر تردد‌ها با پلیس راهور و مسئولیت اجرای تصویب نامه هیئت وزیران نیز با بالاترین مقام اجرایی دستگاه مربوطه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته