دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان در گفت وگو با آنا:

مهرزاد مشکلی برای اعزام به مسابقات جهانی ندارد/ تکلیف شبکه معاند مشخص است

مهرزاد مشکلی برای اعزام به مسابقات جهانی ندارد  تکلیف شبکه معاند مشخص است
رئیس فدراسیون والیبال نشسته گفت: منشا اخباری که در مورد مرتضی مهرزاد مطرح شده شبکه معاند ایران اینترنشنال بوده است.
کد خبر : 812059

محمدشروین اسبقیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره شایعه ممنوع الخروج بودن مرتضی مهرزاد بازیکن برجسته تیم ملی والیبال نشسته اظهار داشت: شبکه معاند ایران اینترنشنال چنین خبر کذبی را مطرح کرده است. چنین موضوعی از ریشه کذب است. امروز به همراه تمامی اعضای تیم والیبال نشسته در مزار شهدا حاضر بودیم و مرتضی مهرزاد هم در کنار ما بود. تیم با صحت و سلامت امشب عازم بوسنی می‌شود تا در رقابت‌های قهرمانی جهان و انتخابی پارالمپیک شرکت کند.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین تاکید کرد: هیچ مشکلی وجود ندارد. وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک نهایت تلاش خود را کردند تا تیم ملی والیبال نشسته بدون مشکلی در مسابقات حاضر شود. سجادی وزیر ورزش در اردوی تیم ملی حاضر شد و با تک تک بچه‌ها صحبت کرد. این موضوع شامل حال مرتضی مهرزاد هم شد. 

وی با یادآوری این مسئله که مرتضی مهرزاد اصلا مشکلی نداشته و هدف ایجاد حاشیه متفی در تیم ملی بوده، تصریح کرد: مورد خاصی رخ نداده که بخواهد برای ما ایجاد چالش کند. مهرزاد آماده و سرحال در تمرینات حاضر بوده و با قدرت در کنار تیم به رقابت با حریفان می‌پردازد. قطعا افتخارآفرینی تیم ملی والیبال نشسته را با حضور تمامی اعضای آن از جمله مرتضی مهرزاد شاهد خواهیم بود.

اسبقیان با تاکید بر اینکه منشأ اخباری که در مورد مهرزاد مطرح شده کاملا مشخص است، عنوان کرد: تکلیف شبکه معاند ایران اینترنشنال معلوم است. انتظار از مردم عزیز ما و اهالی رسانه این است که صحت اخباری که عنوان می‌شود را از طریق خود ما متوجه شوند و جامعه را از نگرانی خارج کنند. تیم ملی والیبال نشسته بدون تردید افتخارآفرینی می‌کند و این مهم با مهرزاد و یکایک بازیکنان رخ می‌دهد. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته