دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1395 - 15:12

قدردانی شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان از حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس

شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان کشور در بیانیه‌ای با قدردانی از حضور ایرانیان در دور دوم انتخابات تأکید کرد: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نمادی افتخارآفرین از جلوه تأثیرگذار مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت خود است.
کد خبر : 81201

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در بیانیه‌ای که امروز - شنبه- منتشر شد، تصریح کرد: برگزاری این دوره انتخابات مجلس نشان داد، مردم آگاه ایران مسیر دستیابی به ظرفیت‌های قانونی تأمین حقوق انسانی خود را شناخته‌اند.


این شورا یادآور شد: با وجود همه‌ چالش‌ها، ناملایمت‌ها و نامهربانی‌ها در جریان برگزاری انتخابات، مردم با اراده و استوار راه دستیابی به فردایی بهتر و اعمال حاکمیت خود را یافته و ادامه می‌دهند.


در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: شور و نشاط بی نظیر مردم بزرگوار ایران در این مرحله ‌از برگزاری انتخابات نیز عزم سازنده و سرنوشت ساز آنان را برای پیشبرد مردم سالاری به نمایش گذاشت.


شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در ادامه این بیانیه یادآور شد: اینک در آستانه تشکیل مجلسی مسئول، پرسشگر و کارآمد همه‌ برگزیدگان مردم شریف ایران از هر جریان سیاسی باید وظیفه ملی و میهنی خود را در تصویب قوانین مبتنی برخواست‌های مردم و نظارت بر اجرای صحیح قوانین پی گیرند.


این نهاد تصمیم‌گیر جریان اصلاح‌طلب در بخش دیگری از بیانیه خود خاطرنشان کرد: همه کسانی که از هر حوزه‌ انتخابیه برای ورود به مجلس شورای اسلامی رای و اعتماد مردم را به دست آورده اند، شایسته است خود را نماینده همه ملت و اقوام ایران دانسته و در راستای حفظ وحدت و امنیت ملی و رفع فقر و نارسایی‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و سیاسی تلاش کرده و باید برای تامین خواسته‌ها و نیازهای مختلف مردم تلاش کنند.


در بخش دیگری از این بیانیه همچنین آمده است: برگزیدگان اصلاح طلبان که با شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی موفق به کسب آرای مردم فهیم کشور شده اند باید همه توان خود را برای اجرایی کردن شعار انتخاباتی اعلام شده خود به کار گیرند.


در پایان این بیانیه تأکید شده است: مردم ایران که با نمایش بلوغ سیاسی پرشکوه خود این انتخابات شکوهمند را به نمایش اقتدار ملی در صحنه سیاسی مبدل ساخته‌اند، چشم انتظار رشد و توسعه و آبادانی کشور و اصلاح ساختاری کشور و رفع مشکلات و همچنین بهبود روابط سیاسی با سایر ملل جهان هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته