دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد

پیشنهاد عجیب فدراسیون در نشست هیات رئیسه/ تمدید قرارداد ۳ ماهه سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان

پیشنهاد عجیب فدراسیون در نشست هیات رئیسه  تمدید قرارداد ۳ ماهه سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان
فدراسیون فوتبال به سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان پیشنهاد تمدید قرارداد ۳ ماهه داده است.
کد خبر : 811772

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روز گذشته دومین جلسه رسمی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار شد که یک نشست طولانی با محوریت مسائل مالی بود. این جلسه با بررسی ۲۳ بند برگزار شد که یکی از موارد مصوب شده انتخاب مجدد مریم آزمون به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان بوده است.

تیم ملی بانوان کشورمان قرار است در تاریخ‌های بیستم و بیست و چهارم آبان دو بازی دوستانه در تهران با بلاروس داشته باشد و طبیعی است که باید در مورد کادرفنی زودتر تصمیم گیری می‌شد که البته این فدراسیون در یک اقدام عجیب مریم ازمون را برای سه ماه در سمت خود ابقا کرده است!

موضوعی که کمی عجیب به نظر می‌رسد چرا که تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در فروردین ۱۴۰۲ باید در رقابت‌های مقدماتی المپیک حاضر شود و اینکه چرا هیات رئیسه فدراسیون تصمیم به حضور سه ماهه مریم آزمون گرفته سوال برانگیز است.

پیگیری های خبرنگار ورزشی آنا حکایت از این دارد که به دلیل نامشخص بودن رئیس کمیته بانوان و عدم حضور شهره موسوی رئیس کمیته بانوان در جلسات که درگیر مشکلا شدید قضایی است اعضای هیات رئیسه فدراسیون نمی خواهند تصمیمات بلند مدت بگیرند تا تکلیف این کمیته هر چه زودتر مشخص شود.

طبق اساسنامه در صورتی که یک عضو هیات رئیسه در ۴ جلسه رسمی اعضا حضور نداشته باشد فدراسیون می تواند برای عزل و انتخاب جانشین فرد غایب تصمیم گیری کند( اینجا ببینید)

با این شرایط مشخص نیست آیا مریم آزمون به عنوان سرمربی تیم ملی با وجود پیشنهاد قرارداد سه ماهه می‌تواند برای تیم ملی برنامه‌ریزی بلند مدت داشته باشد یا خیر. این در حالی است که تیم ملی بانوان کشورمان فروردین ماه باید در مسابقات مهمی چون مقددماتی المپیک شرکت کند.

 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته