دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1401 - 10:16
در جلسه امروز شورای شهر صورت گرفت؛

ادامه فعالیت کمیسیون‌های شورای شهر ششم با ترکیب قبلی/ پیشنهاد چمران رای نیاورد

ادامه فعالیت کمیسیون‌های شورای شهر ششم با ترکیب قبلی  پیشنهاد چمران رای نیاورد
شورای شهر ششم تهران با ترکیب سال اول خود در کمیسیون‌های تخصصی به کار خود ادامه می‌دهد.
کد خبر : 811747
به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، صبح امروز در شورای شهر تهران دستور جلسه تعیین اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران برای دومین سال فعالیت شورای ششم به رای گیری گذاشته شد.
 
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره تغییر کمیسیون‌ها اظهار کرد: ما اگر ساختار را حفظ کنیم و با همان ساختار جلو رویم، موفقیت‌های بیشتری خواهیم داشت چون کمیسیون ها بر اساس تخصص‌ها، گرایش‌ها و … شکل گرفت و به همین شکل ایجاد شد.

وی گفت: پیشنهاد می کنم به  همین مسیر ادامه پیدا کند و تنها پیشنهاد من تغییر یک نفر در کمیسیون است تا این یک نفر بتواند از تجربه خود بیشتر استفاده کند  چون یکی از کمیسیون‌های ما در حال حاضر ۵ نفره است.

چمران بیان کرد: از کمیسیون ۵ نفره یک نفر کم خواهیم کرد و به یک کمیسیون ۳ نفره بر اساس تخصص اضافه خواهیم کرد و در خواست دارم همان کمیته‌ها و کمیسیون‌ها را داشته باشیم.
 
وی افزود: تغییر مدیریت‌ها در زمان کوتاه آسیب می‌زند و من پیشنهاد تغییر جابجایی آقای کاشانی از کمیسیون بودجه به حقوقی را دارم تا در آن‌جا به خاطر فعالیت‌های خود ادامه دهند.
 
چمران بیان کرد: باید سعی کنیم ارتباط خود با سایر اعضا را به نحوی مناسب‌تر داشته باشیم تا موفق باشیم. آمدن آقای کاشانی از کمیسیون برنامه و بودجه به کمیسیون حقوقی توفیقات خوبی خواهد داشت.
 
در ادامه طی رای گیری بین اعضای شورا، پیشنهاد چمران با ۱۲ مخالف و ۸ موافق در صحن شورای اسلامی شهر تهران مواجه شد.
 
بعد از مخالفت اعضا شورای اسلامی شهر تهران، با اعلام رئیس شورا رای گیری در خصوص هر کمیسیون به صورت مجزا صورت گرفت.
 
نتیجه رای گیری به این ترتیب اعلام شد: اعضای کمیسیون نظارت و حقوقی را  پرویز سروری، نرجس سلیمانی و مهدی اقراریان، اعضای کمیسیون شهرسازی و معماری را مهدی عباسی، جعفر بندی شربیانی و مهدی چمران، تشکیل دادند و همچنین اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی علوی، علیرضا نادعلی، زهرا شمس احسان و نرگس  معدنی پورباقی ماندند. در کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری  هم مهدی پیرهادی، مهدی بابایی و سوده نجفی به  کار خود ادامه می دهند.
 
انتهای پیام/
 
 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته