دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 آبان 1401 - 09:13
سجادی در گفتگو با آنا:

ریشه‌های حملات تروریستی شیراز باید شناسایی شود/ انتقاد از موضع‌گیری اصلاحات در حوادث اخیر

ریشه‌های حملات تروریستی شیراز باید شناسایی شود  انتقاد از موضع‌گیری اصلاحات در حوادث اخیر
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه صف مردم از اغتشاشات گران جدا است، گفت: مسئولان باید حوادث اخیرا شیراز را دقیق ریشه‌یابی کنند تا ما شاهد اینگونه حوادث دردناک نباشیم.
کد خبر : 811578

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، در مورد حادثه تروریستی شیراز،گفت: اتفاقات شیراز ابعاد مختلفی دارد گروهک‌های تکفیری مثل داعش و امثال آنها وقتی زمینه را مناسب می‌بینند دست به عملیات جنایت بار خودشان می‌زنند، یکی از دلایل تلاش اغتشاشگران برای ناامن کردن فضای جامعه این بود که داعش ازاین فضا سواستفاده کند و به خودش جرات داد عملیات تروریستی شان را اجرا کنند، البته همه وجدان‌های بیدار جهان و بسیاری از کشور‌ها این حمله تروریستی را محکوم کردند. مردم نیز در محکومیت این جنایت واکنش خوبی نشان دادند و بعد از نماز جمعه در تهران و همه استان‌ها راهپیمایی برگزار شد.

وی افزود: باید توجه داشت که صف مردم از اغتشاشات‌گران و حتی معترضین با اغتشاش‌گران جدا است. درمورد داعش نیز باید مراقبت‌های بیشتری انجام گیرد تا نتوانند عملیات کنند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: با بررسی علل و ریشه‌های حملات تروریستی باید مدنظر متخصصین و نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی باشد که خدای ناکرده در جا‌های دیگراین عملیات تکرار نشود، مثل قبل که در تهران قضیه مجلس پیش آمد، البته این را درنظر بگیرید نیرو‌های امنیتی کشف زیادی کردند، اسلحه‌هایی ثبت و ضبط شد و افرادی که می‌خواستند وارد کشور شوند را دستگیر کردند. معتقدیم اولا فضا باید آرام شود و براساس قانون و آنچه رهبر انقلاب تاکید داشتند با آنها برخورد شود.

سجادی گفت: مسئولان ذی ربط باید حوادث اخیرا را دقیق ریشه‌یابی کنند تا ما شاهد اینگونه حوادث دردناک نباشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه رئیس دولت اصلاحات با بیانه‌ای حمله شاه چراغ را محکوم کرد، در حالی که در سال ۸۸ با نامزد شکست خورده همراهی کرد، حال چه اتفاقاتی افتاده که پیرامون این حوادث بیانیه صادر می کند؟، تصریح کرد: این چهره‌ها در ارتباط با خانمی که فوت شده است، خوب عمل نکردند و نامه‌هایی نوشتند و بیانه‌هایی دادند؛ اسم نمی‌برم، برخی از آنها که منسوب به جریان اصلاحات بودند انگشت اتهام را سمت نیرو‌های مسلح گرفتند و مدعی شدند که باید جبران کنند!

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته