دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌و‌گو با آنا

فخیم:سرمربی مس در مورد نظم حرف نزند وگرنه مصاحبه‌ای می‌کنم که معنی انضباط را یاد بگیرد/سرباز گیتی پسند هستم

فخیم:سرمربی مس در مورد نظم حرف نزند وگرنه مصاحبه‌ای می‌کنم که معنی انضباط را یاد بگیرد سرباز گیتی پسند هستم
ملی‌پوش سابق فوتسال گفت: به گیتی پسند پیوستم و بعد از این به عنوان یک سرباز برای مردم اصفهان زحمت می‌کشم.
کد خبر : 811553

فرهاد فخیم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره جدایی‌اش از مس سونگون و پیوستن به گیتی پسند اصفهان اظهار داشت: از 6 تیم پیشنهاد داشتم و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تصمیم گرفتم به تیم گیتی پسند بروم. رفقایم در این تیم هستند و این تیم در واقع از مدعیان لیگ برتر فوتسال است و پرافتخارترین تیم باشگاهی در فوتسال ایران محسوب می‌شود. ان‌شاءالله که بتوانم برای این تیم هم مثمرثمر ظاهر شوم.

وی در مورد اینکه انتقالش از تیم صدرنشین لیگ برتر فوتسال به تیم دوم جدول هدفمند بوده و به تیمی رفته که ثابت کند اتفاقاتی که برای او در مس سونگون رخ داد و باعث جدایی‌اش شد، بی‌دلیل بوده و حق با او بوده، تصریح کرد: نه، دلیلی ندارد که خودم را ثابت کنم. سال اولی نیست که وارد فوتسال شده‌ام. 20 سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و نیازی نیست تا خودم را به کسی ثابت کنم. گیتی پسند از مدعیان قهرمانی است، نسبت به شرایط جدول و وضعیتی که تیمش دارد به این تیم پیوستم. اصلا نمی‌خواهم خودم را به کسی ثابت کنم. امیدوارم در گیتی پسند مثمرثمر باشم.

ملی‌پوش سابق تیم ملی فوتسال در مورد اینکه دلیل جدایی وی از مس سونگون موضوعی انضباطی مطرح شده در حالی که برای بسیاری این سوال پیش آمده که او با وجود سابقه ملی چگونه بازیکن منضبطی نبوده است، تاکید کرد: آنهایی که فوتسالی هستند می‌دانند دلیل جدایی‌ام چه بوده است. احترام خاصی برای تیم‌های تبریزی قائل هستم ولی به سرمربی تیم مس سونگون می‌گویم آخرین باری باشد که دم از نظم و انضباط می‌زند وگرنه مصاحبه‌ می‌کنم و می‌گویم که معنی نظم و انضباط چیست که  آن وقت در مس چه بلایی بر سرش می‌آورند. 

وی با اشاره به اینکه گیتی پسند سومین تیم اصفهانی است که برای آن بازی می‌کند، بیان کرد: من در فیروزصفه و فولاد ماهان بازی کردم. اگر قسمت شود از نبم‌فصل دوم برای گیتی پسند بازی خواهم کرد. به لطف خدا به دنبال قهرمانی هستیم و ان‌شاءالله خدا به ما کمک کند چون برای قهرمانی به گیتی پسند رفته‌ام.

فخیم در مورد بازی این هفته گیتی پسند و مس سونگون که در اصفهان برگزار می‌شود، عنوان کرد: اگر این هفته گیتی پسند برنده شود فاصله را به حداقل می‌رساند و به یک امتیازی مس سونگون خواهد رسید. امیدوارم در این بازی رودررو نماینده اصفهان برنده شود. از این به بعد به عنوان یک سرباز برای مردم اصفهان زحمت بکشم و بتوانم مهره موثری برای تیمم باشم. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته