دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1401 - 13:53
روایت ماجرای عجیب دوچرخه سوار تیم ملی از زبان سرپرست تیم ملی

شهبازی: پرتو آذر اشتباه خودش را گردن نگرفت/ من دست تنها بودم!

شهبازی: پرتو آذر اشتباه خودش را گردن نگرفت  من دست تنها بودم!
ناصر شهبازی سرپرست تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در قهرمانی آسیا، ادعای فرانک پرتوآذر برای از دست رفتن مدال او را قبول ندارد.
کد خبر : 811423

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فرانک پرتو آذر دختر رکابزن سرپرست تیم ملی را مقصر اصلی برباد رفتن مدالش در قهرمانی آسیا می‌داند و حتی گفته؛ در مسابقه دوم سرپرست تیم شماره مرا فراموش کرده بود سر خط بیاورد ومن هم مسابقه ندادم و به همین راحتی هزینه یک میلیارد و ۷۰ میلیونی را فدراسیون آتش زد.

اما ناصر شهبازی دراین باره به خبرنگار ورزشی آنا گفت: قضیه این است که شانس مدال پرتو آذر در مسابقه کراس کانتری صد درصد بود که دورچرخه اش پنچر شد. روز آخر مسابقه به خاطر استرس و اینکه تنها بودم شماره‌ها جا ماند، من شماره‌ها را چک نکرده بودم و پرتواذر خیلی تاکید داشت که شماره اش ۲۰ است و من شماره‌ای را برایش گرفتم، اما وقتی سر خط استارت رفت، متوجه شد شماره اش اشتباه است و ۹۰ ثانیه طول کشید تا دوباره برایش شماره بگیرم. همین مساله باعث شد به مسابقه نرسد. اینجا نمی‌شود کسی را محکوم کرد. من دست تنها بودم یعنی هم کار‌های سرپرستی تیم را انجام می‌دادم و هم مکانیک. شما تصور کنید در این قضیه اشتباه گردن چه کسی است؟


او علت همراهی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان در قهرمانی آسیا، تنها با یک سرپرست را به نبود بودجه ربط داد و گفت: پول نبود، وگرنه اول قرار بود دو نفر همراه تیم باشند. من هم اسپانسر برای تیم جور کردم تا بتوانیم بعد از دو سال دوری، جوانان هم شانس تجربه اندوزی در رقابت با آسیایی‌ها را داشته باشند و برای مسابقه سال آینده و بازی‌های آسیایی بی تجربه نباشند. خب کار زیاد است و یک نفر هم نمی‌تواند به همه برسد. به ویژه اینکه مسابقات دو مسیر متفاوت داشت.


شهبازی با تاکید براینکه پرتوآذر نباید اشتباه خودش را به گردن کسی بیندازد، عنوان کرد: پرتوآذر که شماره اش را اشتباه گفت، گردن نگرفت و دلیلش را استرس دانست. خوب نیست افراد اشتباهش را به گردن کسی بیندازد. با قطعیت سفر قرار شد بچه‌ها هم یک گوشه کار را بگیرند، مثلا من روی فراز شکری به خاطر تسلط به زبان انگلیسی حساب کرده بودم، در واقع روی کار گروهی بچه‌ها حساب می‌کردیم. چرا که با یک نفر کار پیش نمی‌رفت. من برای مسابقه حسین دانهیل در کراس کانتری روز اول از دستم رفت. به هر حال من کم نگذاشتم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته