دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با آنا

پرسپولیس صدرنشین است ولی ایده آل بازی نمی کند/ با این شرایط مقابل تیم های مدعی به مشکل می خورند

پرسپولیس صدرنشین است ولی ایده آل بازی نمی کند  با این شرایط مقابل تیم های مدعی به مشکل می خورند
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: درست است که پرسپولیس در صدر جدول است اما ایده آل بازی نمی کند.
کد خبر : 811401

اسماعیل حلالی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول شرایط خیلی خوب پیش نرفت و سرعت بازی پایین بود، اما در نیمه دوم با آمدن شیخ دیاباته مهاجم پرسپولیس شرایط بهتر شد. در این بازی پرسپولیس با دو مهاجم بازی کرد و شکل کار عوض شد. در نیمه دوم تیم پرسپولیس چند موقعیت گل داشت که شیخ دیاباته تنها توانست یک گل را به ثمر برساند. اگرچه این دیدار با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید، اما به نظر من این تیم هنوز کار دارد تا به اهداف خود برسد. اگر قرار باشد تیم با این شرایط مقابل تیم‌های مدعی لیگ بازی کند قطعاً کار سخت خواهد شد.

** پرسپولیس ایده آل بازی نمی کند

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: تیم مس کرمان اولین سال حضورش در لیگ برتر را بعد از سالها تجربه می کند و خیلی از استاندارد‌های مدعیان را ندارد. با این شرایط پرسپولیس نتوانست بیشتر از یک گل به این تیم بزند. من فکر می‌کنم در بازی‌های آینده کار سخت‌تر خواهد شد به خصوص در برابر حریفان که مدعی در لیگ برتر هستند. این در شرایطی است که تیم پرسپولیس بازیکنان خوبی در اختیار دارد، اما من نمی دانم چرا تیم پنج هفته است که ایده‌آل بازی نمی‌کند.

**با این وضع پرسپولیس رو به عقب می رود تا جلو

وی تاکید کرد: من در روند بازی‌های پرسپولیس آن شور و حرارت لازم را در بازیکنان نمی‌بینم و همین موضوع می‌تواند در آینده مشکل ساز شود. در بازی با سپاهان بازیکنان پرسپولیس تنها ۱۰ دقیقه فوتبالی بازی کردند. کادر فنی باید تیم را به صورت دقیق آنالیز کند ضعف های آن‌ها را پیدا و بر روی آن کار کنند. من فکر می‌کنم پرسپولیس با این شرایط بیشتر عقب‌گرد دارد تا اینکه روبه جلو کار کند.

**بهترین بازیکن لیگ سردرگم است

وی خاطرنشان کرد: الان بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر یک بازیکن توانمندی است، اما وظیفه خود را به خوبی نمی‌داند و سردرگم بازی می‌کند، در صورتی که اگر اجازه دهند این بازیکن کارش را به خوبی انجام دهد و به او برنامه بدهند چون او قابلیت‌های زیادی از خود می‌تواند نشان دهد، اما این بازیکن با توجه اینکه بیشترین پاس را در این چند وقت داشته، اما سردرگم و رو به عقب بازی می‌کند. امیدوارم کادر فنی بیشتر برنامه‌ریزی کند و بازی بازیکنان را دقیق‌تر آنالیز کند، در غیر این صورت با مشکلات زیادی مواجه می‌شود. قطعا تیم‌های مدعی منتظر نمی‌مانند و در همان نیمه اول به پرسپولیس گل می‌زنند و کار مشکل می‌شود.

**تعطیلی لیگ به ضرر پرسپولیس است

حلالی با بیان اینکه تعطیلی به ضرر پرسپولیس است، گفت: پرسپولیس تیم صدرنشین جدول است؛ طبیعی است در چنین شرایطی تعطیلی و وقفه به این تیم ضربه می‌زند. تیم‌های که شرایط خوبی ندارند و تعداد مصدومان بالاتری دارند از این وقفه استفاده می‌کنند. البته من مخالف تعطیلی لیگ هستم، مگر چند بازیکن ایرانی در تیم ملی بازی می‌کنند که به خاطر آن باید ۱۶ تیم با تعطیلی مواجه شوند. اکثر تیم ملی را بازیکنان لژیونر تشکیل می‌دهند و کمتر به بازیکنان داخلی فرصت بازی کردن می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته