دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1395 - 12:57
معاون شورای عالی آموزش و پرورش:

نقل و انتقال غیرضروری معلمان ممنوع است

معاون شورای عالی آموزش و پرورش، با تاکید بر اینکه به جز در موارد استثنا از نقل و انتقال غیر ضروری جلوگیری می‌شود، عنوان کرد: معلمان حداقل برای یک دوره تحصیلی که ماموریت آموزشی دارند باید در مدرسه حضور داشته باشند مگر آنکه در شرایط ویژه‌ای نظیر بیماری، تبعیت از همسر و غیره قرار بگیرند.
کد خبر : 81128

به گزارش گروه اجتماعی آنا، احمد عابدینی، معاون شورای عالی آموزش و پرورش در خصوص ساماندهی نیروی انسانی و نقل و انتقال فرهنگیان، گفت: بخش مطالعاتی برای ساماندهی نیروی انسانی آغاز شده و عمدتا تلاش بر این است که بنابر تاکید وزیر آموزش و پرورش ساماندهی بر مبنای ملاک دقیق و ثابتی انجام شود.


وی ادامه داد:‌ بحث تجربه کاری، عملکرد و سابقه معلمان بسیار مهم و تلاش بر تثبیت نیروی انسانی مورد توجه است.


عابدینی بیان کرد:‌ رویکرد شورای عالی حداقل حضور معلمان در یک دوره تحصیلی سه ساله در مدرسه است در واقع از جابه‌جایی‌های غیر ضروری که باعث لطمه زدن به روند تربیتی دانش آموزان است،‌ خودداری می‌شود.


معاون شورای عالی آموزش و پرورش، گفت: طی جابه‌جایی‌هایی که انجام می‌شود معلم بیش از آنکه به طور کامل با فضای آموزشی دانش‌آموزان، مناسبات و فرهنگ آشنا باشد مدرسه را ترک می‌کند؛ بنابراین باید از این روند جلوگیری شود.


وی با بیان اینکه به جز در موارد استثنا از نقل و انتقال غیر ضروری جلوگیری می‌شود؛ عنوان کرد: معلمان حداقل برای یک دوره تحصیلی که ماموریت آموزشی دارند باید در مدرسه حضور داشته باشند مگر آنکه در شرایط ویژه‌ای نظیر بیماری، تبعیت از همسر و غیره قرار بگیرند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته