دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آبان 1401 - 11:42
در حاشیه هیئت دولت؛

فاطمی امین: پاسخ‌های قانع کننده‌ای برای نمایندگان دارم

فاطمی امین: پاسخ‌های قانع کننده‌ای برای نمایندگان دارم
وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با استیضاح خود گفت: استیضاح فرصت مناسبی است تا بتوانیم عملکرد و اقدامات انجام شده را برای مردم و نمایندگان تشریح کنیم و فکر می‌کنم پاسخ‌های قانع کننده‌ای آماده داریم.
کد خبر : 811138

به گزارش گروه سیاست و حکمرانی خبرگزاری آنا، سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه نشست هیئت دولت، اظهارکرد: بیش از ۳۰۰ متقاضی برای واردات ثبت نام کردند که البته متقاضیان باید شرایط مندرج در قوانین و آیین نامه‌های واردات را داشته باشند.

وی گفت: تا پیش از این گفته می‌شد که خودرو‌های بی کیفیت وارد کشور خواهد شد در حالی که چنین نیست و خودرو‌هایی با قیمت متعادل‌تر وارد خواهد شد و بنابراین شائبه ورود خودرو‌های بی‌کیفیت منتفی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: ثبت سفارش واردات خودرو از روز گذشته سوم آبان در این وزارتخانه آغاز شد.

 فاطمی امین در رابطه با استیضاح خود و سهم خواهی افراد، گفت: استیضاح ابزار نظارتی مجلس و حق نمایندگان است و فرصت مناسبی است تا بتوانیم عملکرد و اقدامات انجام شده را برای مردم و نمایندگان تشریح کنیم و فکر می‌کنم پاسخ‌های قانع کننده‌ای آماده داریم. دست ما به لحاظ عملکرد پر است.

وی در رابطه با مصوبات هیئت دولت، تاکید کرد: تولید الحمدلله رو به حرکت است. بازدیدی از نمایشگاه نساجی داشتیم و از ۲۵ غرفه بازدید کردیم و گفته می‌شد نسبت به سال قبل شاهد رشد تولید بوده‌ایم.

وزیر صمت همچنین با بیان اینکه خودرو‌های زیر ۱۰ هزار دلار اولویت دارند تا خودرو‌های بیشتری با کیفیت بالاتر وارد شوند،گفت: استاندارد‌های ما در خصوص خودرو تغییر نکرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته