دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لیگ برتر از نگاه آمار

چهره متفاوت پرسپولیس و مس کرمان پس از ۹ سال/ وقتی معاون استقلال داور بازی 6 گله بود+عکس

چهره متفاوت پرسپولیس و مس کرمان پس از ۹ سال  وقتی معاون استقلال داور بازی 6 گله بود+عکس
پرسپولیس و مس کرمان در حالی پس از ۹ سال رودرروی هم می‌ایستند که ترکیب دگرگون شده‌ای دارند.
کد خبر : 810924

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۷ پنج‌شنبه ۵ آبان در ورزشگاه آزادی میزبان مس کرمان خواهد بود.

سرخپوشان پایتخت در شرایطی با حریف کرمانی دیدار می‌کنند که آخرین مصاف دو تیم نزدیک به ۹ سال قبل بود. دیداری که ۲۲ آذر ۱۳۹۲ در ورزشگاه امام علی کرمان برگزار شد و سرخپوشان موفق شدند تحت هدایت علی دایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم پرویز مظلومی برنده شوند.

پرسپولیس در آن بازی با ترکیب: نیلسون کوریا، سید جلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، مهرداد کفشگری، محسن مسلمان، پیام صادقیان، سید مهدی سید صالحی و محمدرضا خلعتبری به میدان رفتند و در جریان مسابقه محمد نوری، فرزاد حاتمی و فرشاد قاسمی به جای کفشگری، سید صالحی و صادقیان وارد زمین شدند.

از بازیکنان پرسپولیس آن روز، هیچ‌کدام در کادر بازیکنان جایی ندارند و تنها سید جلال حسینی در کادر مربیان تیم سمت دستیار یحیی گل‌محمدی را بر عهده دارد تا تیم کاملا متفاوتی در تقابل هفته یازدهم سرخپوشان به مصاف حریف کرمانی برود.

محسن مسلمان، مهرداد کفشگری، محمدرضا خلعتبری، سید مهدی سید صالحی، پیام صادقیان و فرزاد حاتمی در آن بازی براس سرخ‌ها گلزنی کردند و جالب اینکه در پایان فصل مس کرمان به لیگ دسته یک آزادگان سقوط کرد و پس از ۹ فصل بار دیگر به لیگ برتر بازگشت.

حسن رودباریان، فرهاد سالاری، علیرضا ابراهیمی، کریم اسلامی، ادینیو، کیانوش رحمتی (۶۷- وحید اسماعیل‌بیگی)، هادی تامینی، شهرام گودرزی، شیث رضایی (۴۶ مجتبی ترشیز) و فرزاد حسین خانی و جونیور برابر پرسپولیس به میدان رفتند و از آن تیم تنها حسین خانی در مس باقیمانده که سمت سرمربی تیم را بر عهده دارد. مس هم یا تغییر صددرصدی به دیدار سرخپوشان پایتخت خواهد رفت.

سعید فتاحی معاون ورزشی باشگاه استقلال در آن مسابقه نقش داور چهارم را ایفا کرد که این موضوع هم از نکات قابل توجه مسابقه معروف 9 سال قبل بود.

خاطرات بد سرمربی مس کرمان از پرسپولیسی‌ها! | سرخ نیوز

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته