دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تیزر جدید سریال «شهرزاد» منتشر شد + تصاویر و ویدئو

تیزر جدیدی حاوی تصاویری از قسمت‌های پایانی سریال «شهرزاد» منتشر شد.
کد خبر : 81088

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، مجموعه «شهرزاد» که از پاییز سال گذشته وارد شبکه نمایش خانگی شد تا دو هفته دیگر به پایان می‌رسد و به گفته سازندگان آن، قرار است ساخت فصل دوم این مجموعه در تیرماه آغاز شود.


این مجموعه پرمخاطب به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی سید محمد امامی با بازی علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی و محمود پاک نیت به همراه بیش از 200 هنرمند دیگر، عاشقانه‌ای را در دهه ٣٠ به تصویر کشید.


مجموعه «شهرزاد» که به صورت منظم دوشنبه هر هفته توزیع شد، توانست مخاطبان زیادی را جذب کند و این روزها که به قسمت‌های پایانی نزدیک می‌شود، تیزر جدیدی را منتشر کرده است.


فروش آنلاین و قانونی سریال از وبسایت رسمی Shahrzadseries.com و نرم‌افزار موبایلی فیلم نت filmnet.ir انجام می‌شود. هموطنان خارج از کشور نیز می‌توانند این سریال را از وبسایت Emfilm.net خریداری و دانلود کنند.


امکان سفارش و خرید پستی نسخه‌های دی‌وی‌دی این سریال از سراسر کشور در سایت moviekala.com فراهم شده است. هموطنان در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به این سایت، قسمت‌های مورد نظر خود را سفارش دهند و با همکاری شبکه پستی کشور در منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.



دانلود فایل صوتی

انتهای پیام/

برچسب ها: تیزر شهرزاد
ارسال نظر
هلدینگ شایسته