دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کارگردان فیلم کوتاه «پارادوپینگ» در گفت‌وگو با آنا:

دوست داشتم فیلمی درباره ورزش و کودکان بسازم

دوست داشتم فیلمی درباره ورزش و کودکان بسازم
کارگردان فیلم کوتاه «پارادوپینگ» درباره چگونگی شکل‌گیری ایده این فیلم توضیحاتی داد و گفت: دوست داشتم فیلمی با درون مایه کمدی و طنز درباره ورزش و کودکان بسازم از این رو با نویسنده کار رضا فهیمی صحبت کردیم و به توافق رسیدیم.
کد خبر : 810830

محمدرضا حسنی رنجبر، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «پارادوپینگ» در گفت و گو با خبرنگار سینما و تئاتر گروه فرهنگ خبرگزاری آنا، درباره چگونگی شکل‌گیری ایده این فیلم گفت: چندسالی است که در عرصه ورزش در باشگاه مس رفسنجان شاغلم و دوست داشتم فیلمی با درون مایه کمدی و طنز درباره ورزش و کودکان بسازم که با  رضا فهیمی(نویسنده ) صحبت کردیم و در این مورد به توافق نهایی رسیدیم.

این فیلمسازدرباره تست از بازیگران کودک عنوان کرد: ما در شرایط همه‌گیری بیماری کرونا، فراخوان تست بازیگری دادیم و به سختی توانستیم بازیگر پیدا کنیم، از این رو حدود یک ماه انتخاب بازیگر به طول انجامید.

وی افزود: آقای فهیمی علاوه بر نویسندگی، بازیگردان هم بود، چون کار کردن با بچه‌ها خیلی سخت است، در مسیر تهیه فیلم هم برای بازی گرفتن از بچه‌ها خیلی تمرین کردیم تا بتوانند به آسانی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

حسنی رنجبر درباره مراحل تولید این فیلم نیز گفت: فیلم «پارادوپینگ» ۱۲ آبان سال ۱۴۰۰ کلید خورد و ۱۲ جلسه فیلمبرداری داشتیم، تقریبا اردیبهشت ماه بود که جریان تولید فیلم ما به پایان رسید.

وی درباره پروژه‌های بعدی خود واینکه تصمیمی به ساخت فیلم بلند ندارد، گفت: «پارادوپینگ» چهارمین کار من بود وهمچنان قصد دارم به ساخت فیلم کوتاه بپردازم، هرچند که در تدارک ساخت فیلم بعدی در حوزه ورزش و کودک هستم.

گفتنی است، «پارادوپینگ» از محمدرضا حسنی رنجبر یکی از فیلم‌هایی بود که در جریان سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در یکی از سانس‌های بعد از ظهر اکران و با استقبال مخاطبان رو‌به‌رو شد.

«پارادوپینگ» داستان پسری چاق و دوازده ساله است که تلاش می‌کند در مدت زمانی اندک لاغر شود تا بتواند خود را برای تست استعدادیابی فوتبال آماده کند. درحقیقت «پارادوپینگ» یک کمدی کودکانه است که نگاهی وارونه به دنیای اطراف یک کودک دارد که خانواده در تلاش هستند تا پسرشان «آریو» در این مدت زمان اندک لاغر نشود، چون نگران سوءتغذیه او هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته