دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1401 - 13:31
کتابستان معرفت منتشر می‌کند

رمان جنایی «روز‌های تاریک» در راه نشر

رمان جنایی «روز‌های تاریک» در راه نشر
مدیر انتشارات کتابستان معرفت از چاپ جلد دوم مجموعه «عزرائیل» تحت عنوان «روز‌های تاریک» خبرداد که تا اواسط آبان منتشر خواهد شد.
کد خبر : 810791

محمد حقی مدیر انتشارات کتابستان معرفت در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب خبرگزاری آنا، درباره مجموعه کتاب «عزرائیل» اظهار داشت: انتشارات کتابستان معرفت بزودی دومین رمان از مجموعه «عزرائیل» را منتشر می‌کند.

وی در توضیح بیشتر درباره این رمان عنوان کرد: اولین جلد مجموعه با نام «کهنه سرباز» منتشرشد و دومین جلد تا اواسط آبان ماه با نام‌«روز‌های تاریک» روانه بازار کتاب خواهد شد.

حقی ژانر این مجموعه را جنایی توصیف کرد و با تاکید بر گروه سنی آن گفت: این رمان برای گروه سنی بزرگسال تا اواسط آبان ماه در ۲۰۰ صفحه منتشر خواهد شد.  

در معرفی کتاب آمده است، خیال نکنید آن جمجمه خندان روی جلد، نوید روز‌های بهتر و حال و هوایی با خشونت کمتر را به مخاطب می‌دهد! نه! روز‌های تاریک، واقعا کتاب تاریکی است! اینجا صحبت از کهنه‌سربازی به اسم علی علیزاده نیست، صحبت از دو جوان تازه‌کار و کم‌تجربه است. دو جوان که رفته‌اند سوریه که اتفاقات ویژه‌ای را رقم بزنند.

«روز‌های تاریک»، یک دریچه تازه است از روز‌های اول جنگ سوریه. از روز‌هایی که حتی صداوسیما هم نیرو‌های مدافع حرم را سانسور می‌کرد. اینجا قرار است با دنیای متفاوتی روبه‌رو شویم. دنیایی که مواجه شدن با آن کار راحتی نیست. دل شیر می‌خواهد. آیا قهرمان داستان می‌تواند از پس این مواجهه بربیاید؟

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته