دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1395 - 11:48
معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش:

طی 2 سال آینده تمام مدارس به سیستم سرمایشی و گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند

معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برخی از مدارس به خصوص در جنوب کشور به سیستم سرمایشی و گرمایشی استاندارد مجهز نیستند، عنوان کرد: طی دو سال آینده تمام مدارس کشور به سیستم سرمایشی و گرمایشی استاندارد مجهز می‌شوند.
کد خبر : 81077

مرتضی رئیسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه اعتبار کافی برای تامین سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: طی سه سال گذشته اعتبار قابل قبولی برای استاندارد سازی و تعمیر سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس در نظر گرفته شده است.


وی افزود: اسپیلت و کولر از سیستم‌های سرمایشی استاندارد هستند که برای مدارس در نظر گرفته شده است اما متاسفانه در برخی مدارس به خصوص مدارسی که در دوران قبل یا اوایل انقلاب تاسیس شده‌اند دانش آموزان هم‌چنان به روش سنتی و به کمک پنکه خنک می‌شوند.


معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش در ادامه یادآور شد: اما برخی مدارس بزرگ نیز به سیستم مرکزی مجهز هستند.


رئیسی با بیان اینکه عزم استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس در آموزش و پرورش وجود دارد، عنوان کرد: مشکلات تامین سیستم‌ سرمایشی استاندارد بیشتر متوجه دانش‌آموزان مناطق سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان می‌شود که خوشبختانه آموزش و پرورش در نظر دارد جهت استانداردسازی اینگونه مدارس اقدام کند.


وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: طی دو سال آینده همه مدارس فاقد سیستم استاندارد گرمایشی و سرمایشی مجهز خواهند شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته