دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1395 - 12:00
در گفت‌وگو با آنا

مجید صالح: قلعه‌نویی‌ افتخار استقلال است/ قهرمان لیگ شاید با تفاضل گل مشخص شود

مربی استقلال تهران گفت: امیر قلعه‌نویی سرمربی است که قابلیت فنی خودش را در تراکتورسازی نشان داد. قلعه‌نویی یکی از افتخارات استقلال است ولی امروز در تراکتورسازی حضور دارد.
کد خبر : 81076

مجید صالح در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد نتایج خوب استقلال در دو هفته اخیر مسابقات لیگ برتر گفت: «بعد از شکست در دربی بازی‌های سختی را پیش رو داشتیم که خیلی‌ها فکر می‌کردند نمی‌توانیم در این دیدارها نتیجه بگیریم. البته ما در دور رفت هم مقابل این تیم‌ها نتایج خوبی را کسب کردیم و از 6 بازی آخر نیم فصل اول 12 امتیاز کسب کردیم که میانگین دو امتیاز برای هر بازی نتیجه خوبی برای ما به حساب می‌آید.»


صالح در رابطه با مصدومان استقلال در دو بازی آینده لیگ بیان کرد: «در بازی‌های پایانی لیگ با مصدومیت‌ های بد بازیکنان خودمان روبرو شدیم. محسن کریمی و عادل شیحی می‌توانستند به ما کمک کنند که در این دو بازی آنها را در اختیار نداشتیم. خوشبختانه کریمی به تمرینات برگشت و منتظر جواب MRI شیحی هستیم که اگر مثبت باشد می‌تواند در دو بازی پایانی ما را همراهی کند.»


مربی تیم استقلال در خصوص محرومیت مگویان در بازی آینده این تیم و احتمال برگشتن عمران زاده به ترکیب اصلی گفت: «متاسفانه مگویان را به دلیل محرومیت در بازی آینده در اختیار نداریم. مگویان یکی از بهترین مدافعان این فصل استقلال بود و قطعا جای خالی‌ این بازیکن در بازی آینده احساس می‌شود. من تصمیم گیرنده در مورد عمران زاده نیستم و باشگاه با کمک کادر فنی باید در این زمینه تصمیم گیری کند. امیدوارم با یک تصمیم خوب استقلال از این نقطه ضربه نخورد.»


وی در خصوص بازی بعدی استقلال مقابل تراکتورسازی و مصاف این تیم با امیر قلعه نویی اظهار داشت: «امیر قلعه نویی مربی حرفه‌ای است و کارش را به خوبی بلد است. او در این فصل قابلیت فنی خودش را در تراکتورسازی نشان داد. قلعه نویی یکی از افتخارات استقلال است ولی الان در تراکتورسازی حضور دارد و باید برای پیروزی تیمش تلاش کند. ما هم برای برد مقابل این تیم به میدان می‌رویم و امیدوارم با پیروزی مقابل تراکتورسازان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.»


صالح در رابطه با اهمیت تفاضل گل در هفته‌های پایانی لیگ و اینکه استقلال چه تدابیری را برای این مساله اندیشیده‌است گفت: «قطعا تفاضل گل برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است حتی شاید تکلیف قهرمانی را مشخص کند. در این مورد هدف اصلی تیم ما گل نخوردن است و بعد از آن باید به فکر گل زدن باشیم. امیدوارم خط دفاعی ما در این زمینه خوب عمل کنند و مهاجمان هم از فرصت‌ها به نحو احسنت استفاده کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته