دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شهبازیان در گفت‌وگو با آنا:

مربیگریِ استقلال برای ساپینتو آسان می‌شود/ امیدوارم فتح‌الله‌زاده مشکلات مالی را حل کند

مربیگریِ استقلال برای ساپینتو آسان می‌شود  امیدوارم فتح‌الله‌زاده مشکلات مالی را حل کند
مدافع پیشین استقلال گفت: ساپینتو رفته رفته به شرایط حاکم بر فوتبال ایران عادت می‌کند و مربیگری در استقلال برای او آسان می‌شود.
کد خبر : 810691

سبو شهبازیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، در مورد ضعف استقلال در گلزنی به حریفان اظهار داشت: سرمربی هر تیمی درباره ترکیب و استراتژی بازی تصمیم گیرنده است اما استقلال با وجود نفرات خوبی که در اختیار دارد در گلزنی به مشکل خورده و برای حل این مسئله باید جابه‌جایی‌هایی در این تیم ایجاد شود. رقبا خیلی خوب استقلال را آنالیز کرده و با شناخت و آگاهی کافی در زمین ظاهر می‌شوند. آنها برنامه دارند که چگونه گل نخورند و مهاجمان قابل استقلال را خنثی می‌کنند که با تغییراتی این موضوع رفع می‌شود و آبی‌پوشان پایتخت موفق به گلزنی خواهند شد.

**مهاجمان استقلال هیجان کاذب ندارند

وی در مورد شرایط تیم هوادار که در هفته یازدهم میزبان استقلال است و استرس مهاجمان تیم ساپینتو برای گلزنی عنوان کرد: هوادار تیمی است که با سرمربیگری ساکت الهامی نتایج بدی نگرفته و ضد فوتبال بازی نمی‌کند. کار سختی در انتظار این تیم است چون استقلال حریف خطرناکی به شمار می‌رود. بعید می‌دانم مهاجمان استقلال استرس و هیجان کاذب داشته باشند و اگر چنین موضوعی در آنها شکل گرفته باید آن را از خود دور کنند.

**نساجی پدیده این فصل لیگ برتر است 

پیشکسوت تیم استقلال درباره رقبای آبی‌پوشان در مسیر قهرمانی و خشونت ساپینتو که او را تا پایان هفته دهم با چهار جلسه محرومیت از حضور روی نیمکت تیمش مواجه کرد، یادآور شد: پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر سیرجان تیم‌های آماده‌ای نشان داده‌اند و می‌توانند حریفان اصلی آبی‌پوشان پایتخت باشند. نساجی مازندران هم پدیده این فصل لیگ برتر بوده که با هدایت حمید مطهری در میان مدعیان فتح جام قرار دارد. تراکتور و فولاد خوزستان هم توانایی آن را دارند تا در کورس قهرمانی جای بگیرند. ریکاردو ساپینتو احساس می‌کند تیم مدافع عنوان قهرمانی با انتظارات بالایی مواجه است و به همین دلیل اعتراضات سختی به قضاوت داوران داشت اما رفته رفته به سبک حاکم بر فوتبال ایران عادت می‌کند و مربیگری در استقلال برای او آسان‌تر می‌شود.

**امیدوارم فتح‌الله‌زاده مشکلات مالی استقلال را حل کند

شهبازیان در مورد پرونده‌های حقوقی و بدهی‌های مختلف باشگاه استقلال گفت: سالیان سال است که استقلال درگیر پرونده‌های بدهی مختلف است و جای سوال دارد چرا این دردسرها تمامی ندارد. ورودی و خروجی مالی باشگاه نامشخص است و ریشه رسانه‌ای شدن این پرونده‌ها روشن نمی‌شود. حل کردن این مشکلات عزم بزرگی می‌خواهد و طلبکاران خارجی و داخلی تا پول نگیرند رضایت نمی‌دهند. امیدوارم فتح‌الله‌زاده بتواند دردسرهای مالی استقلال را رفع کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته