دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بدهی‌ها فقط مربوط به آجورلو نیست

مدیرعامل استقلال: قرار نیست ساپینتو همه را ببرد؛ از او راضی هستم/سخت ترین مشکل ما پرداخت بدهی 2 نفر است

مدیرعامل استقلال: قرار نیست ساپینتو همه را ببرد؛ از او راضی هستم سخت ترین مشکل ما پرداخت بدهی 2 نفر است
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بدهی استراماچونی، محبی، قائدی و .. وجود دارد  ولی چیز مهمی نیست.
کد خبر : 810653

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علی فتح‌الله زاده پیش از نشست امروز هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه بدهی‌های زیادی که از باشگاه استقلال اعلام شده است گفت: چه کسی بدهی‌ها را اعلام کرده است؟ ما شفاف هستیم. بدهی استراماچونی، محبی، قائدی و .. وجود دارد  ولی چیز مهمی نیست.

* مدیر هستیم و آمده ایم که مشکلات را حل کنیم

وی افزود: ما مدیر هستیم و آمدیم این مشکلات را حل کنیم. مدیر قبلی هم زحمت کشیده ولی به هر حال یک فرصت می خواهیم. به بچه‌های تیم هم گفته‌ام که یکی دو روز فرصت بدهند ان شاالله در تمرینات شرکت می‌کنم.

* در یکی دو روز آینده همکاری خوبی بین استقلال و پرسپولیس خواهید شنید

وی تاکید کرد: ما روز گذشته با حضور آقای تاج، درویش و ... برای مجوز حرفه‌ای جلسه گذاشتیم. آقای تاج در AFC صحبت‌های خوبی کرده و آقای زارعی هم زحمات زیادی کشیده است. خیلی وضع ما بد نیست ولی پیاز داغ قضیه را زیاد کرده‌اند. دو بخش مهم ای اف سی دارد که یکی از آنها استادیوم آزادی بود که حتی آقای وزیر شخصا تقبل کرد که مشکل را حل کند. حتی از داخل جلسه تماس گرفت و اعلام کرد که مشکل چگونه حل شود. البته مدیران حرفه‌ای اینجا حضور دارند و می دانند با خطرات چگونه برخورد کنند. مطمئنا در آینده و یکی دو ماه دیگر همکاری خوبی بین استقلال و پرسپولیس خواهید شنید.

* سخت ترین مشکل پرداختی ما به محبی و استراماچونی است

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص سخت ترین مشکل این باشگاه گفت: سخت ترین مشکل ما پرداخت بدهی 2 نفر است که 5 روز بیشتر وقت ندارم به خصوص آقای محبی که ان شاالله حل می‌شود. البته مشکل آقای استراماچونی وقتش گذشته و الان داریم ضرر می‌دهیم. 51 میلیارد تومان فقط طلب استراماچونی است ولی هواداران ما نگران نباشند.

* صحبت کردیم که بدهی قائدی را پرداخت کنیم

وی در خصوص اینکه تکلیف بدهی قائدی به باشگاه شباب الاهلی چه می‌شود گفت: آن بدهی هم هست و ما صحبت کردیم که آن را هم پرداخت کنیم. البته این بدهی ها فقط مربوط به آقای آجورلو نیست چون خود او هم بدهی قبلی ها را پرداخت کرده است. تلاش می‌کنم که کاری کنم هواداران لبخند بزنند.


* فردا به احتمال 90 درصد پول محبی را می دهیم

فتح‌الله زاده در خصوص تکلیف بدهی محمد محبی و اینکه باشگاه استقلال باید این مبلغ را پرداخت کند گفت: روز گذشته با اجلال نصیری مدیر اجرایی باشگاه صحبت کردیم. او با شجاعت کسی را پیدا کرد و من تعهد کردم که پول را می‌دهیم و نامه هم به او دادیم. به احتمال 90 درصد فردا پول محبی را پرداخت می‌کنیم.

* قرار نیست ساپینتو همه را ببرد

وی در خصوص شرایط تیم استقلال و وضعیت ساپینتو گفت: قرار نیست که ساپینتو همه را ببرد. من از او راضی هستم و مربی با دانشی است. از او حمایت می‌کنم و او را دوست دارم.

* واکنش به بازگشت یزدانی به تمرینات

مدیرعامل استقلال در خصوص بازگشت یزدانی به تیم استقلال گفت: من به خود آقای ساپینتو گفتم که من را درگیر بازگشت بازیکن یا رفتن آنها نکند. اینها در حیطه کاری شما و سرپرست تیم است، هر کسی را شما بخشیدید ما هم قبول می‌کنیم.

*برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود مکان بازی برایش فرقی ندارد

فتح‌الله‌زاده در خصوص سوپرجام و محل برگزاری آن مسابقه گفت: ما با آقای حدادیان رفاقت چندین ساله داریم و گفتیم یک جای خوب بازی کنیم. برای ما فرقی نمی‌کند، تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید برود و هر جا باشد بازی کند و قهرمان شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته