دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1401 - 16:17
احمدی در گفت‌وگو با آنا اعلام کرد؛

انتخاب ۴ اثر از دانشگاه آزاد قم در مرحله کشوری جشنواره رشد

انتخاب ۴ اثر از دانشگاه آزاد قم در مرحله کشوری جشنواره رشد
مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم از انتخاب چهار اثر برگزیده این دانشگاه در عرصه کشوری خبر داد.
کد خبر : 810504

محمدصادق احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در قم درباره حضور فعال دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در جشنواره رشد (۲) اظهار کرد: تعداد ۵۲۳ اثر توسط اعضای کانون‌های دانشجویی این دانشگاه در جشنواره سراسری رشد ۲ دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شد که پس از داوری در مرحله استانی، تعداد ۳۷ اثر در رشته‌های مختلف توانستند به مرحله کشوری راه پیدا کنند که از این تعداد چهار اثر از استان قم به‌عنوان منتخب کشوری معرفی شدند.

وی افزود: در این جشنواره استاد مشاور و یک کانون فرهنگی به‌عنوان برتر از قم اعلام شد که در مراسم اختتامیه این جشنواره از منتخبان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم، اسامی برگزیدگان این دانشگاه در جشنواره رشد را برشمرد و عنوان کرد: مرتضی فقیهی در بخش پوستر رتبه دوم، زکیه احمدی در بخش مصنوعات پارچه‌ای رتبه دوم، فاطمه قاسمی در بخش پادکست رتبه سوم و فاطمه رزاقی در بخش دوبلاژ رتبه سوم را در سطح  کشوری به دست آوردند.

احمدی بیان کرد: بتول علیزاده ماهانی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم هم به‌عنوان مشاور برتر در جشنواره رشد ۲ برگزیده و معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته