دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1401 - 11:57
شهردار منطقه ۱۱ به آنا خبر داد؛

استفاده از تجهیزات دانش بنیانی در شهرداری تهران/ حذف معضلات نمایشگاه سئول با برگزاری در شهر آفتاب

استفاده از تجهیزات دانش بنیانی در شهرداری تهران  حذف معضلات نمایشگاه سئول با برگزاری در شهر آفتاب
شهردار منطقه ۱۱ تهران با بیان اینکه در نمایشگاه شهر آفتاب ظرفیت‌های بالایی وجود دارد افزود: از لحاظ کیفی و کمی در سطوح بین المللی می‌توان در شهر آفتاب نمایشگاه برگزار کرد.
کد خبر : 810435

موسوی شهردار منطقه ۱۱ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، در حاشیه هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل، عمران و خدمات شهری درباره استفاده از تجهیزات تولید داخل در شهرداری اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه اتفاق مبارکی است و امیدواریم ادامه‌دار باشد؛ اگر برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب ادامه داشته باشد و مسئولان کمک به برگزاری نمایشگاه‌های بین الملی در این فضا کنند، مشکلاتی که در سئول مانند ترافیک داشتیم حل می‌شود.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه شهر آفتاب ظرفیت‌های بالایی وجود دارد افزود: از لحاظ کیفی و کمی در سطوح بین المللی می‌توان در شهر آفتاب نمایشگاه برگزار کرد.

شهردار منطقه ۱۱ ادامه داد: این نمایشگاه هم برای مردم و شهروندان و هم برای شرکت‌های خصوصی، دانش بنیان، سازمان‌هایی که در ارتباط با مدیریت شهری هستند و ... امید آفرین است.

موسوی گفت: اجتماع سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری و شرکت‌های خصوصی فرصت خوبی برای ارتقا خدمات مدیریت شهری است. یکی از محاسن نمایشگاه وصل شدن شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان با مدیریت شهری خواهد بود.

وی گفت: از ظرفیت‌های نمایشگاه در شهرداری منطقه ۱۱ استفاده خواهیم کرد. محصولات زیباسازی، حمل و نقل و دستگاه‌های بازیافت آسفالت موارد بسیار خوبی بودند.

شهردار منطقه ۱۱ بیان کرد: دستاوردهای حوزه پسماند و ... نیز از جمله دستاوردهایی بود که می‌توان از آن استفاده کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته