دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بازیکن اسبق تراکتور در گفت و گو با آنا

تراکتور تیم بهتری نسبت به 2 فصل اخیر است/ چپ و راست تیم بردیف نیاز به تقویت دارد

تراکتور تیم بهتری نسبت به 2 فصل اخیر است  چپ و راست تیم بردیف نیاز به تقویت دارد
بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور نسبت به دو فصل اخیر تیم بهتری شده اما هنوز برای کامل شدن زمان می‌خواهد.
کد خبر : 810333

ناصر فرشباف پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، درباره دیدار تیم‌های سپاهان و تراکتور از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران که با برتری ۴ بر ۲ نماینده اصفهان به پایان رسید، اظهار داشت: اخراج دقیقه ۲۰ محمدرضا اخباری و ۱۰ نفره شدن تراکتور باعث شد تا شوک سنگینی به تیم وارد شود و شاهد به ثمر رسیدن سه گل برای سپاهان باشیم.. با وجود یک یار کمتر در نیمه دوم شاهد بازی بهتری از تراکتور بودیم و سرخپوشان توانستند دو گل به ثمر برسانند. تلاش آنها برای جبران گل سوم بی نتیجه بود و در مقابل سپاهان با زدن گل چهارم خیال خود را آسوده کرد و مالک تمامی امتیازات مسابقه شد.

وی با اشاره به اینکه تراکتور نسبت به دو فصل اخیر تیم بهتری شده اما هنوز برای کامل شدن باید تلاش بیشتری کند، عنوان کرد: کادر فنی خوبی هدایت تراکتور را بر عهده دارد و بازیکنان توانمندی در تیم تیم حضور دارند اما امتیازاتی که تیم تا اینجا به دست آورده برای ماندن در کورس قهرمانی کافی نیست و باید در جمع‌آوری امتیازات تلاش بیشتری شود. به نظرم خط دفاعی تراکتور به خصوص از سمت چپ و راست باید تقویت شود تا زحمات بازیکنان هجومی از بین نرود. تیمی که بتواند خوب دفاع کند امتیازات خوبی کسب می‌کند. قربان بردیف سرمربی خوبی است و به نظرم بعد از هفته یازدهم که تیم ها به خاطر بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر وارد استراحت می‌شوند فرصت مناسبی برای یافتن نقاط ضعف تیم و تقویت تمامی پست‌ها خواهد بود تا تیم مردمی در شرایط ایده‌الی قرار بگیرد.

بازیکن سابق سپاهان در مورد شرایط این تیم عنوان کرد: مدیریت بسیار خوبی بر باشگاه سپاهان حاکم است و محمدرضا ساکت به رغم آنکه ستاره‌هایی چون سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر و سجاد شهباززاده در ابتدای فصل جدا شدند و سرمربی تیم تغییر کرد اما ژوزه مورایس را به عنوان سرمربی انتخاب کرد که این مربی پرتغالی عملکرد خوبی داشت. بازیکنان مناسبی به تیم پیوسته‌اند و با اضافه شدن جایگزین‌های با کیفیت، سپاهان در کورس قهرمانی باقی مانده است و می‌تواند همپای پرسپولیس و استقلال و حتی تیم‌هایی چون نساجی مازندران و فولاد خوزستان یکی از مدعیان جدی فتح جام باشد.

فرشباف در مورد پنج بازی متوالی که فولاد خوزستان برنده نشده تا از کورس قهرمانی جا بماند، تصریح کرد: کش و قوسی که بین فدراسیون فوتبال و باشگاه فولاد برای انتخاب جواد نکونام به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش به وجود آمد و در نهایت نکونام ماندن شد باعث خروج فولاد از حالت طبیعی شد و این تیم شرایط ابتدای فصل را ندارد. در آخرین بازی هم مقابل نساجی مازندران نخستین شکست خود را متحمل شد اما من معتقدم نکونام تیمش را به روزهای خوب گذشته بر می‌گرداند و فولاد از تیم‌های مدعی این فصل خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته