دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1395 - 11:12
در گفت‌و‌گو با آنا؛

پورکیانی: ویسی با اجازه مدیران باشگاه با سپاهان مذاکره کرد/ او به تیمی نمی‌رود که در آسیا حضور ندارد

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: کار سپاهانی غلط بود در این مقطع فصل با سرمربی تیم ما صحبت کردند و رسانه‌‌ها باید به این موضوع بپردازند.
کد خبر : 81025

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص جدایی عبدالله ویسی از استقلال خوزستان و پیوستن وی به سپاهان اصفهان گفت: «به نظر ما که هیچ اتفاقی نیفتاده است چرا که ویسی در استقلال خوزستان می‌مانند. او با ما قرارداد قلبی دارد و فصل بعد هم در تیم ما خواهد ماند.»


وی در واکنش به این موضوع که ویسی با باشگاه سپاهان مذاکره کرده و او چگونه می‌گوید این مربی در استقلال می‌‌ماند، بیان کرد: «ویسی به ما گفت که چنین پیشنهادی به او شده و از ما اجازه خواست تا با مدیران تیم سپاهان مذاکره کند. در واقع ویسی با اجازه مدیران باشگاه با باشگاه سپاهان مذاکره کرد و حالا هم به تیم برگشته است.»


قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره اینکه قرارداد ویسی تا پایان فصل است و چه تضمینی وجود دارد که او در استقلال خوزستان بماند، تصریح کرد:« قرارداد کادرفنی تیم تا پایان فصل است اما آنها تیمی را که خودشان آسیایی کردند، رها نمی‌کنند که در تیم دیگری بخواهند کار کنند. آن هم تیمی که فصل بعد در آسیا حضور ندارد. به نظرم کار سپاهان غلط بود. در این مقطع از فصل با سرمربی تیم ما صحبت کردند و رسانه‌‌ها باید به این موضوع بپردازند که چرا تیم‌هایی که تمکن مالی بالایی دارند، یقه تیم‌های شهرستانی مثل ما را می‌گیرند.»


پورکیانی درمورد اینکه چقدر به قهرمانی امیدوار است و چه پاداشی برای ویسی و بازیکنان تیم در نظرگرفته‌ است، عنوان کرد: «بازی‌های بسیار مهمی پیش‌رو داریم. ضمن احترامی که به تیم‌های پدیده و ذوب‌‌آهن می‌گذارم باید بگویم بچه‌‌های جوان و جویای نام خوزستان می‌خواهند به خلق شگفتی ادامه دهند و با پیروزی در دیدارهای بعدی خود به فهرمانی لیگ برتر برسند. البته این مهم با تمرکز و رعایت حداکثر دقت امکانپذیر است.»


وی افزود: «طبق قراردادهایی که با بازیکنان تیم بسته‌ایم به همه آنها پاداش قهرمانی می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم تلاش آنها بی‌ثمر بماند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب