دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دلیل تعجب سرمربی تیم ملی از یک انتخاب سوال برانگیز

اقامت شاگردان کی‌روش در دل یک مرکز خرید شلوغ و لاکچری در قطر/تیم ملی باید در سر و صدا تمرین کند!

اقامت شاگردان کی‌روش در دل یک مرکز خرید شلوغ و لاکچری در قطر تیم ملی باید در سر و صدا تمرین کند!
سرمربی تیم ملی فوتبال و همراهانش در بازدید از محل اقامت تیم ملی در دوحه از موقعیت مکانی هتل ابراز تعجب کردند.
کد خبر : 810109

مهستا اخباری- به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بعد از حضور در قطر و بازدید از محل اقامت تیم ملی یعنی هتل الریان قطر نسبت به موقعیت مکانی آن ابراز نارضایتی کرد.

دلیل کی روش بابت این موضوع که می تواند حائز اهمیت هم باشد. قرار گرفتن این هتل در دل یک مجمتع تجاری بزرگ در دوحه است. این فروشگاه لاکچری در واقع جزو یکی از مهمترین و بزرگترین مراکز خرید دوحه به شمار می رود که قطری ها بابت جذب توریست و هواداران کشورهای مختلف روی آن حساب باز کرده اند.

هر چند که فدراسیون فوتبال بعد از ایرادی که کی روش به این مسئله گرفت در مکاتباتی با فیفا خواستار ایجاد شرایطی مناسب برای اعضای تیم ملی در طول مدت اقامتش در این هتل داشته اما موضوع این است که با توجه بهر تردد های گسترده هواداران فوتبال در این فروشگاه ایجاد آرامش برای اعضای تیم ملی سخت می شود.

دلیل ناراحتی کی روش از محل اقامت تیم ملی در جام جهانی مشخص شد

ظاهرا این هتل قرار بوده محل اقامت نمایندگان فیفا باشد و حتی وقتی برای اقامت به تیم های دیگر شده  اکثر فدراسیون ها آن را قبول نکرده اند. در حالی که موارد اقامتی دیگری به فدراسیون ایران پیشنهاد شده بود اما مدیریت وقت فدراسیون فوتبال(در دوره شهاب عزیزی خادم) در اقدامی عجیب هتل الریان را انتخاب کرده اند.

مسئله بعدی که موجب نگرانی کی روش شده، محل تمرین تیم ملی است. زمینی که برای تمرین ملی پوشان در نظر گرفته شده با ورزشگاه اصلی محل برگزاری مسابقات 500 متر فاصله دارد و همین باعث می شود تا همزمانی تمرین تیم ملی با برگزاری مسابقه در ورزشگاه اصلی با سروصدا توام باشد. در واقع ملی پوشان در حالی باید تمرین کنند که در زمین مجاور یک دیدار اصلی جام جهانی برگزار می شود.

دلیل ناراحتی کی روش از محل اقامت تیم ملی در جام جهانی مشخص شد

البته این موارد به طور صددرصد رفع شدنی نیست و تیم ملی مکان اقامت و محل تمرینش رانمی‌تواند  تغییر دهد و فقط باید با برخی تمهیدات از ضررهای احتمالی جلوگیری کند و آن را کاهش دهد.

جام جهانی قطر از 29 آبان در دوحه آغاز می شود و تیم ملی کشورمان 23 آبان راهی این کشور می شود. شاگردان کی روش در اولین مسابقه 30 آبان با انگلیس بازی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته